اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ قهرمانی کشور صورت گرفت

قبضه شدن رتبه نخست توسط بانوان رکابزن تبریزی/ کسب 4 مدال طلا

تیم جوانان دوچرخه‌سواری بانوان دبیری تبریز در پایان روز اول لیگ قهرمانی کشور با چهار مدال طلا عنوان اولی را کسب کرده‌اند.

قبضه شدن رتبه نخست توسط بانوان رکابزن تبریزی/ کسب 4 مدال طلا

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری بانوان دبیری تبریز صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: تا این لحظه تیم دوچرخه‌سواری بانوان دبیری تبریز که با مشارکت گروه آسانسوری پارلیفت در مرحله اول لیگ قهرمان کشور شرکت کرده عنوان اولی را در رده سنی جوانان کسب کرده است.

مریم مهرآسا افزود: تا به این لحظه تیم جوانان با کسب چهار مدال طلا توسط زهرا خسروشاهی و عاطفه علوی در رشته‌های 2 هزار متر، دور حذفی و تیمی اسپرینت در مجموع امتیازی در بین 11 تیم شرکت کننده عنوان اولی را کسب کرده است.

وی در مورد موقعیت تیم بزرگسالان نیز گفت: این تیم نیز با کسب عناوین چهارم، پنجم و ششم در مجموع تیمی عنوان سومی را تا این لحظه کسب کرده است.

مهرآسا درباره مسابقات باقیمانده تیمش تا پایان این دوره نیز گفت: مسابقات فردا با آغاز مسابقات استقامت جاده، تایم تریل و 500 متر در هر دور رده جوانان و بزرگسالان به پایان می‌رسد.

تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی که سال گذشته در قالب تیم استانی در این دوره از مسابقات حاضر می‌شد، امسال تحت عنوان تیم دبیری و با اسپانسری گروه آسانسوری پارلیفت در لیگ قهرمانی کشور با ترکیبی پنج نفره شرکت می‌کند که دو نفر از آنان در رده سنی جوانان و سه نفر نیز در رده بزرگسال در مسابقات شرکت کرده‌اند.

زهرا خسروشاهی، عاطفه علوی به عنوان اعضای رده سنی جوانان و ویدا دلاوری، فاطمه فیضی و فرشته کلانی نیز ترکیب این تیم را در رده بزرگسالان تشکیل می‌دهند.

این تیم در زمینه امکانات و اسپانسر مالی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که توجه متولیان ورزش استان و کشور را می‌طلبد.

مسابقات قهرمانی کشور از 24 فروردین تا 26 همین ماه در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/600010/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول