اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال بانوان

بانوان فوتسالیست کاسپین به دنبال جبران ناکامی‌های هفته اخیر

در چارچوب هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم کاسپین قزوین در حالی در ورامین به مصاف تیم متین وارنای این شهر می‌رود که فوتسالیست‌های قزوینی به دنبال جبران ناکامی‌های خود به میدان می‌روند.

بانوان فوتسالیست کاسپین به دنبال جبران ناکامی‌های هفته اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حالی در ورامین به مصاف تیم متین وارنای این شهر خواهد رفت که برای فرار از رده‌های میانی جدول و صعود به جمع سه تیم برتر لیگ برتر به پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی دارد.

تیم فوتسال بانوان کاسپین که در دیدار قبلی خود در قزوین میزبان تیم نه چندان مطرح فسای شیراز بود، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشت و در پایان با نتیجه تساوی چهار بر چهار مقابل میهمان خود متوقف شد‌.

شاگردان آمنه محمودی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، به مراتب نسبت به سال قبل ضعیف‌تر ظاهر شدند و در دیدار مقابل تیم‌های نه چندان مطرح، امتیازهای حساسی را از دست دادند و همین امر موجب شد که تا این لحظه از رقابت‌ها، بازیکنان این تیم در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار بگیرند‌.

رقابت با تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس تهران که در رأس کادر فنی خود، از وجود شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی و اکثر بازیکنان ملی‌پوش سود می‌برد، به همراه تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز، صنعت نفت آبادان و داماش گیلان اگرچه کار را برای بازیکنان تیم کاسپین قزوین در این فصل سخت کرده است، اما به طور قطعی نباید فراموش کرد که شاگردان آمنه محمودی عنوان سومی و نایب‌قهرمانی دو فصل متوالی این رقابت‌ها را در اختیار دارند و می‌توانند در بازی‌های باقیمانده به پایان لیگ برتر امتیازهای از دست رفته را جبران کنند‌.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین با وجود استفاده از بازیکنان مطرح و ملی‌پوش از جمله فاطمه اعتدادی که چندین دوره متوالی عنوان بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است و سابقه حضور در جام جهانی کوچک کشور پرتغال را هم دارد، به طور قطعی این قابلیت را دارد که خود را تا رده‌های اول تا سومی جدول بالاتر بکشد.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین بدون شک باید از دیدارهای باقیمانده خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند تا در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور بتواند از عنوان نایب‌قهرمانی خود در فصل گذشته این رقابت‌ها دفاع کند‌.

حضور فرحناز حیدری و راضیه مرادی دو بازیکن تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین هم به گفته محمودی، سرمربی تیم کاسپین قزوین که در نیم‌فصل دوم به ترکیب این تیم اضافه شدند هم نتوانسته است تأثیر مثبتی بر روی حرکت و روند تیمی فوتسالیست‌های کاسپین داشته باشد.

با توجه به اینکه بهناز طاهرخانی دیگر بازیکن تیم فوتسال کاسپین تازه از بند مصدومیت آزاد شده است، به نظر می‌رسد، فاطمه اعتدادی هم از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و در این فصل نتوانسته است گلزنی‌های خود را ادامه دهد‌.

اما با همه این تفاسیر و با توجه به اینکه تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور هفت دیدار دیگر باقی مانده است، جا دارد که کادر فنی تیم کاسپین از جمله آمنه محمودی، سرمربی این تیم  که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان هم منصوب شده است، با استفاده از تجربه بالایی که دارد آرامش از دست رفته را به شاگردان جوان خود تزریق کرده تا تیم کاسپین بتواند در این فصل به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند‌.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول