اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال قم:

والیبال بانوان قم با حضور در مسابقات لیگ احیا می‌شود

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: والیبال بانوان قم سال قبل در لیگ و قهرمانی کشور حضور نداشت، در حالی که تنها با حضور در این رقابت‌ها می‌توانیم به احیای این رشته ورزشی در بخش بانوان امیدوار باشیم.

والیبال بانوان قم با حضور در مسابقات لیگ احیا می‌شود

سیدجواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در سال 91 والیبال قم موفقیت‌های خوبی در بخش آقایان به دست آورد، اما از اینکه در بخش بانوان نتوانستیم در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشیم، رضایت نداریم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایلی که منجر به عدم حضور تیم‌های والیبال بانوان و دختران قم در مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور شد، مشکلات مالی بود که حتی دست هیئت را در سایر بخش‌ها بسته بود.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: در سال 89 آخرین موفقیت والیبال قم در بخش بانوان رقم خورد و طی آن تیم والیبال دختران قم موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر کشور شد و به دنبال درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور یک بانوی قمی مربی تیم ملی والیبال دختران کشور شد.

وی اضافه کرد: پس از درخشش تیم والیبال دختران نوجوان استان قم در رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در سال گذشته، علاوه بر اینکه استعداد و توانمندی دختران والیبالیست قم بعد از سال‌ها در کشور به نمایش گذاشته شد، کارشناسان والیبال به شایستگی دختران قمی واقف شدند.

بی‌پولی والیبال بانوان را متوقف کرد

حسینی‌نژاد ابراز داشت: خوشبختانه مسئولان والیبال بانوان فدراسیون و کارشناسانی که از نزدیک این رقابت‌ها را زیر نظر داشتند به این نکته پی بردند که موفقیت تیم دختران قم در مسابقات قهرمانی کشور حاصل دانش و تجربه مربیان قمی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است، اما در دو سال گذشته این اتفاق رخ نداد و والیبال بانوان قم در مسیر پیشرفت متوقف شد.

وی بیان داشت: پس از موفقیتی که تیم والیبال دختران استان در رده سنی نوجوان در بهمن ماه سال 89 در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورد، تعدادی از بازیکنان این تیم نیز از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند، ولی اکنون والیبال بانوان قم با آن دوران کمی فاصله گرفته است.

بانوان والیبالیست قم را به چرخه مسابقات والیبال لیگ کشور باز ‌می‌گردانیم

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیئت برای توسعه والیبال در بخش بانوان در سال جاری تصریح کرد: کارهای بزرگی را در برنامه و تقویم هیئت پیش‌بینی کرده‌ایم که در بخش قهرمانی حضور مداوم در مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور با جدیت مورد نظر هیئت قرار دارد.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته تیم والیبال بانوان بزرگسال قم همواره یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور بوده است و امسال نیز قصد داریم با حمایت‌هایی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان، هیئت والیبال و بخش‌های دیگر صورت می‌گیرد، این تیم را به چرخه مسابقات والیبال لیگ کشور باز‌گردانیم.

حسینی‌نژاد همچنین از برنامه‌های متنوع هیئت برای تحول در دانش نیروی انسانی فعال در این رشته خبر داد و اظهار داشت: برای این منظور دوره‌های آموزش، ارتقا و توجیهی مربیگری و داوری از جمله برنامه‌های مهم ما در بخش آموزش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول