اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم پیشتازی دوچرخه‌سواران دبیری تبریز

کسب یک مدال طلای دیگر برای تیم دوچرخه‌سواری بانوان دبیری تبریز

درخشش تیم دوچرخه‌سواری بانوان دبیری تبریز تداوم داشته و در دومین روز مسابقات قهرمانی کشور یک مدال طلای دیگر را کسب کردند.

کسب یک مدال طلای دیگر برای تیم دوچرخه‌سواری بانوان دبیری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه دبیری تبریز، تیم دوچرخه‌سواری بانوان این باشگاه در دومین روز رقابت‌های قهرمانی کشور در رده جوانان صاحب یک مدال طلای دیگر شد.

در مسابقات تایم‌تریل جاده در رده جوانان، زهرا خسروشاهی زودتر از سایر دوچرخه‌سواران به خط پایان رسیده و یک مدال دیگر را به کارنامه خود افزود.

در پایان روز دوم تیم جوانان دبیری در رده اول کشور قرار داشته و در رده بزرگسالان نیز تیم این باشگاه در مکان پنجم جای دارد.

نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ کورسی بانوان با حضور 11 تیم در مواد پیست و جاده در تهران در حال برگزاری است و فردا در روز پایانی این رقابت‌ها 500 متر جوانان و بزرگسالان همچنین دور امتیازی بزرگسالان برگزار می‌شود.

در روز اول این رقابت‌ها تیم دبیری تبریز صاحب چهار مدال طلا شده بود.

در رده سنی جوانان و در ماده دور حذفی، زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز به مقام قهرمانی دست یافت و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران و فاطمه هداوند از هیئت همدان در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در جوانان ماده تیم اسپرینت، تیم دبیری تبریز متشکل از زهرا خسروشاهی و عاطفه نوری با زمان 53 ثانیه و 42 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های هیئت همدان با زمان 54 ثانیه و 62 صدم ثانیه همچنین پاسارگاد تهران با زمان یک دقیقه و 77 صدم ثانیه در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در ماده تعقیبی انفرادی جوانان نیز قهرمانی به تیم دبیری تبریز رسید، در این ماده  زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز با زمان دو دقیقه و 51 ثانیه و 62 صدم ثانیه در سکوی اول قرار گرفت، نرگس عبدی از تیم پاسارگاد تهران با زمان سه دقیقه و سه ثانیه و 90 صدم ثانیه و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران با زمان سه دقیقه و چهار ثانیه و 25 صدم ثانیه دوم و سوم شدند.

در رده بزرگسالان نیز ترافیک تهران قهرمان ماده اسپرینت شده و در ماده اسکرچ و تعقیبی انفرادی نمایندگان ترافیک تهران و پاسارگاد تهران به مقام قهرمانی دست یافتند و دوچرخه‌سواران تیم دبیری با کسب عناوین چهارم، پنجم و ششم کسب کردند.

زهرا خسروشاهی، عاطفه علوی به عنوان اعضای رده سنی جوانان و ویدا دلاوری، فاطمه فیضی و فرشته کلانی نیز ترکیب این تیم را در رده بزرگسالان تشکیل می‌دهند و سرپرست تیم نیز مریم مهرآساست. 

انتهای پیام/6002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول