اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم معرفی شد

معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم معرفی شد.

معاون منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا موسوی معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به مجاهد نیاز دارد گفت: کارمندی در سازمان‌ها سم مهلک است بنابراین باید سعی شود همواره پویایی در کارها رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای مختلف به تحمل مشکلات و سختی‌ها نیاز دارد زیرا تحمل سختی‌ها و مشکلات رکن اساسی در کارهای مدیریتی است.

حجت‌الاسلام موسی رجایی معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر رعایت اخلاق در امور مختلف گفت: منشور اخلاقی در هر بخش می‌تواند راهگشا باشد و در پیشبرد اهداف مفید واقع شود.

حجت‌الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه هم در این مراسم با بیان اینکه اکنون نهضت امام خمینی(ره) 50 ساله شده است گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید در زمینه معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، راه و آرمان‌های حضرت ولی عصر(عج) برنامه‌ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو باید برای زنده نگاه داشتن، تثبیت راه و اندیشه‌های امام خمینی(ره) باشد و در این مسیر باید هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده مدیرکل برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه هم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و عنوان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان شاخص، نماد و شجره طیبه‌ای است که از سوی امام خمینی(ره) غرس شده است.

وی تصریح کرد: دهه چهارم انقلاب با چالش‌هایی مواجه است بنابراین اقتضا می‌کند برخی نهادها با هنرمندی کامل در این زمینه ایفای نقش کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات حجت‌الاسلام غلامرضا موسوی معاون سابق منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تجلیل شد و حجت‌الاسلام موسی رجایی به عنوان معاون جدید منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم معرفی شد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی علیزاده به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی و سعید روستا آزاد به عنوان معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی معرفی شدند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول