اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

همایش پیاده‌روی بانوان دیباجی برگزار شد

همایش پیاده‌روی بانوان دیباجی به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

همایش پیاده‌روی بانوان دیباجی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، به مناسبت هفته سلامت، پیاده‌روی بسیجیان و بانوان شهر دیباج از مسیر شهرک البرز تا خیابان مصلای این شهر برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان در این زمینه گفت: امروز تمام مردم در سراسر دنیا به اهمیت سلامتی و عوامل دخیل و مهم در ایجاد سلامتی و علل خطرآفرین برای انسان‌ها پی برده‌اند و یک هفته در سال را در این خصوص نامگذاری کردند.

علی اسلام‌پناه افزود: شعار امسال هفته سلامت، «کنترل فشار خون» است و از آنجایی که ورزش مکمل سلامتی است، بسیجیان نیز اقدام به پیاده‌روی کردند.

وی بیان داشت: فشار خون از مهم‏ترین علل بیماری‌های قلبی و عروقی بوده و لازم است هر فرد با اصلاح نحوه زندگی، آن را کنترل کند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان خاطرنشان کرد: برای داشتن تندرستی و یک زندگی سالم ورزش و تحرک بدنی و تغذیه و رژیم غذایی مناسب شامل سبزیجات و میوه‌های کافی ضروری است.

اسلام‌پناه عنوان کرد: از آنجایی که روش زندگی انسان‌ها باعث بروز بیماری‌ها شده است، روش نادرست سبک زندگی باید تغییر یابد و روش‌های مناسب زندگی جایگزین آن شود.

وی افزود: دوری از مصرف دخانیات و مواد مخدر و جلوگیری از انجام رفتارهای خطرناک برای پیشگیری از بیماری‌ها در این زمینه بسیار مهم است و باید به سلامت خود و اطرافیان اهمیت داد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول