اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز مسابقات قرآن و عترت پسران دانش‌آموز در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز برگزاری سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی قرآن،‌ نماز و عترت پسران دانش‌آموز در قزوین خبر داد.

آغاز مسابقات قرآن و عترت پسران دانش‌آموز در قزوین

جعفر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی قرآن،‌ نماز و عترت پسران دانش‌آموز از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: این مسابقه تا روز چهارشنبه 28 فروردین ادامه دارد.

وی ابراز داشت: پسران دانش‌آموز مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه در رشته‌های قرآن شامل قرائت، حفظ و تفسیر، عترت شامل نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی و نماز شامل احکام، انشای نماز و اذان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی قرآن،‌ نماز و عترت ویژه فرهنگیان استان قزوین در روز پنج‌شنبه 29 فروردین آغاز می‌شود، اذعان داشت: این مسابقه در کانون رشد مینودر برگزار می‌شود.

این مسئول متذکر شد: پسران دانش‌آموز مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه در سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی قرآن،‌ نماز و عترت از ساعت هشت و نیم صبح تا 13 ظهر در کانون رشد مینودر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی قرآن،‌ نماز و عترت ویژه دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای این مسابقات در نیمه دوم سال گذشته برگزار شده است که برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به استانی راه یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی در رشته عترت در بخش صحیفه سجادیه ویژه دانش‌آموزان است و فرهنگیان در این بخش شرکت نمی‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سی و چهارمین مسابقات مرحله استانی قرآن،‌ نماز و عترت 84 نفر از فرهنگیان که برگزیده مرحله منطقه‌ای بودند در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند، اذعان داشت: 12 نفر از آنان به عنوان برگزیده وارد مرحله مسابقات کشوری می‌شوند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول