اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابوترابی فرد در میبد:

اقتدار نظام اسلامی در گرو اطاعت از سخنان فقیه تربیت یافته مکتب قرآن است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ملت ایران اقتدار، عزت و بزرگی می‌خواهد باید آن را در اطاعت از سخنان فقیه تربیت یافته مکتب قرآن بیابد.

اقتدار نظام اسلامی در گرو اطاعت از سخنان فقیه تربیت یافته مکتب قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، در مراسم ترحیم حجت‌الاسلام یحیی‌زاده، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در میبد اظهار داشت: نظام اسلامی در حالی به اقتدار و عزت در جهان دست یافته که تحت رهبری‌های هوشمندانه، عدالت‌محورانه، عادلانه و عابدانه مقام معظم رهبری قرار گرفته و ادامه این روند در گرو اطاعت از رهبری است.

وی افزود: جهان غرب امروز از تدابیر مقام معظم رهبری هراس دارد و می‌داند همه معادلات او با یک اشاره از سوی رهبری ایران نقش برآب می‌شود.

وی گفت: اگر ملت ایران اقتدار، عزت و بزرگی می‌خواهد باید آن را در اطاعت از سخنان فقیه تربیت یافته مکتب قرآن بیابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ولایت‌مداری را شاخصه انسان‌های وارسته دانست و از حجت‌الاسلام یحیی‌زاده، نماینده فقید تفت و میبد نیز به عنوان انسانی وارسته یاد کرد.

وی افزود: حجت‌الاسلام یحیی‌زاده هرگز مجلس را پلی برای رسیدن به خواسته‌های دنیایی ندانست و همواره در کسوت نمایندگی مردم، به دنبال خواسته‌ها و نیازهای مردم بود.

ابوترابی فرد یادآور شد: حجت‌الاسلام یحیی‌زاده انسانی مومن و وارسته، از جنس مردم و در خدمت مردم بود و هر آنچه را که در مکتب اسلام آموخته بود، به مرحله اجرا درآورد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از یحیی‌زاده به عنوان خدمتگزاری صدیق یاد کرد و افزود: ساده‌زیستی او زبانزد همگان بود و امیدواریم زندگی ساده و بی‌آلایش ایشان الگویی برای همگان باشد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه آخرین درس مکتب توحید، قرار گرفتن در خدمت انسان‌هاست،گفت: به همین دلیل به اعتقاد عرفا، بالاترین مرتبه عرفان انسان، خدمت به جامعه اسلامی و رسالت انسان مومن، تربیت انسان مومن، سالم و باتدبیر است.

وی افزود: این ویژگی در بسیاری از خدمتگزاران به نظام اسلامی وجود دارد.

این مراسم با حضور مسئولان استان یزد، اقشار مختلف مردم و روحانیت در مسجد حظیره برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول