اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد گچساران

مسابقه قرآنی «تفصیل» در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران گفت: به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، مسابقه «تفصیل» برای دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسابقه قرآنی «تفصیل» در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسابقه کتبی « تفصیل » امروز و با استقبال گسترده دانشجویان خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مسابقه کتبی « تفصیل » برای دانشجویان خوابگاهی این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

افزایش ارائه برنامه‌ها و مسابقات قرآنی و فرهنگی در دانشگاه آزاد گچساران

مجید پاکدل با اشاره به استقبال مطلوب دانشجویان از این مسابقه کتبی « تفصیل »، هدف از برگزاری این مسابقه را بالا بردن سطح معلومات قرآنی و مذهبی دانشجویان عنوان کرد.

وی عنوان داشت: تهیه، چاپ و توزیع نشریات قرآنی و مذهبی به مناسبت‌های مختلف بین دانشجویان، گشایش و برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد گچساران است.

پاکدل ادامه داد: برگزاری سمینارها، گفتمان‌های دانشجویی، برگزاری مراسمات زیارت عاشورا و همچنین مراسمات اعیاد، شهادت‌ها و مناسبت‌های دینی و مذهبی از دیگر فعالیت‌های این کانون است.

وی معتقد است برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در سطوح مختلف در دانشگاه‌ها نقش و تأثیر مهمی در ترویج و نهادینه‌شدن موضوعات قرآنی دارد.

پاکدل عنوان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با فعالیت مطلوب کانون قرآن و عترت این واحد دانشگاهی، ارائه و اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران یادآور شد: هر کدام از این مسابقات از جنبه‌های کمی و کیفی قابل نقد و بررسی هستند.

پاکدل برگزاری این مسابقات و برنامه‌های فرهنگی را اقدامی مؤثر در راستای ارتقای روحیه معنوی و گرایش به سمت مباحث قرآنی از قبیل حفظ و قرائت قرآن جوانان دانشجو عنوان کرد.

به گزارش فارس، از شرکت کنندگان در این مسابقه کتبی به نفرات برتر هدایای ارزشمندی اهدا شد.

انتهای پیام/82014/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول