اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

اردبیل میزبان 300 چهره قرآنی / میزبانی از قاریان قرآن افتخاری بزرگ است

استاندار اردبیل گفت: اردبیل در روزهای نخستین اردیبهشت ماه میزبان 300 چهره قرآنی در قالب مسابقات سراسری بسیج کشور می‌شود.

اردبیل میزبان 300 چهره قرآنی / میزبانی از قاریان قرآن افتخاری بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج در استانداری اظهار داشت: در کنار این 300 چهره و قاری برتر کشوری بیش از 100 نفر نیز داور و عوامل اجرایی میهمان استان اردبیل خواهند بود و ما افتخار می‌کنیم که در طلیعه سال حماسه سیاسی و اقتصادی میزبان این رویداد بزرگ معنوی و فرهنگی هستیم که می‌تواند طلیعه خوب برای سال جاری باشد.

وی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در برگزاری شایسته و آبرومند این دوره از مسابقات همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و با تامین 40 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز سپاه حضرت عباس را در برگزاری مناسب این مسابقات یاری کنند.

استاندار اردبیل یادآور شد: این چهره‌های قرآنی به مدت چهار روز در شهر و دیار ما میهمان خواهند بود و همه باید نهایت سعی‌مان را بکنیم تا بیشترین زمینه را در بهره‌گیری از فضای معنوی قرآنی در کنار برنامه‌های جانبی و فوق برنامه انجام دهیم تا نسل جوان و نوجوان استان نیز از این فرصت بهره لازم و حظ کامل را ببرند.

نیکزاد به ثمرات مثبت مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: همانگونه که ما در سال گذشته میزبان شایسته و قابل تقدیر در برگزاری اجلاس پیر‌غلامان بودیم قطعاً در این مسابقات نیز فرصتی فراهم می‌آید تا هم جوانان و نخبگان ما با فضای معنوی و قرآنی آشنا شوند و هم سطح فرهنگ، دیانت و پیشرو بودن این استان در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته شود.

این مسئول ادامه داد:‌ هر چند بار اصلی برگزاری مسابقات بر دوش سپاه استان است اما باید در اجرای برنامه‌ها و کارهای بر زمین مانده یاریگر این مجموعه باشیم تا مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور در نهایت آبرو و اهتمام صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با قدردانی از اعلام آمادگی برخی از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در برگزاری مناسب این برنامه‌ها تصریح کرد: امیدواریم بدون گله‌مندی خاص و در نهایت همدلی همه دست به دست هم دهیم تا میزبانی شایسته‌ای را در سطح ملی و سراسری شاهد باشیم.

نیکزاد در پاسخ به طرح مباحثی مبنی بر بدهی و عمل نشدن به قول و قرارها در دوره استاندار قبلی بیان داشت: بنده یقین دارم که هیچ استانداری به اندازه صابری به مصلی‌ها، امامزاده‌ها و حوزه فرهنگی و مذهبی توجه نداشته و اینکه بخواهیم از قول و قرارهای قبلی و وعده‌های داده شده سخن به میان بیاوریم کار درستی نیست.

وی یادآور شد: همه وظیفه داریم در تامین 40 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز و بر زمین مانده برای اجرای مطلوب این مسابقات همراهی کنیم تا مبادا در برگزاری آبرومند این مسابقات خللی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در همراهی مناسب برای برگزاری مطلوب مسابقات سراسری قرآن بسیج اعلام کردند به طوری که مقرر شد نیروی انتظامی در تامین امنیت، میراث فرهنگی در مهیا کردن فضا برای بازدید شرکت‌کنندگان از مجموعه بقعه شیخ صفی‌الدین و تهیه و تامین اقلام فرهنگی گردشگری، هدایا و سوغات، شرکت آب منطقه‌ای در بهره‌مندی شرکت‌کنندگان در این مسابقات از آبگرم ایرانیان، فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 میلیون تومان نقد به همراه بسته‌های فرهنگی، شهرداری اردبیل نیز در تهیه و تامین اتوبوس و همچنین برخی اقلام فرهنگی و معنوی به همراه فضاسازی شهری و نصب بنر و تبلیغات محیطی و همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی در پرداخت حق‌الزحمه مربیان و مدرسان و داوران مشارکت کنند.

انتهای پیام/62005/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول