اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش بی‌سابقه مراکز قرآنی آذربایجان غربی در دولت نهم و دهم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از افزایش بی‌سابقه تعداد مراکز قرآنی در این استان در دولت نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های پیشین خبر داد.

افزایش بی‌سابقه مراکز قرآنی آذربایجان غربی در دولت نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد موسسات و خانه‌های قرآنی قبل از دولت نهم یک مورد بود و در دولت نهم و دهم این تعداد به 45 مورد افزایش یافته است.

وی افزود: این افزایش در طول دوران انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده و تمام این امور به دلیل حمایت دولت از بخش دینی و قرآنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به بازدهی این موسسات و خانه‌های قرآنی عنوان کرد: افزایش تعداد قاریان و حافظان قرآن و درخشش چهره‌های استانی در مسابقات کشوری و بین‌المللی از مهم‌ترین نتایج این افزایش بوده که در این راستا باید قدردان تلاش‌های مسئولان موسسات و مربیان قرآنی بود.

وی ابراز داشت: تشکیل کمیته تخصصی قرآن در راستای حمایت از فعالان قرآنی و جامه عمل پوشاندن به تدابیر دولت یکی از اقدامات وزین بوده که در آذربایجان غربی نیز فعالیت خود را آغاز کرده و در حال تصمیم‌گیری برای رسیدن به نتایج مطلوب در مورد موسسات و فعالان قرآنی است.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران و مربیان موسسات قرآنی باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در فعالیت‌های خود تلاش بیشتری داشته باشند تا از این طریق روشنگری‌های مناسبی برای مسئولان انجام شود و حمایت‌های بیشتری از این فعالیت‌ها انجام گیرد.

انتهای پیام/61003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول