اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

300 فعال قرآنی در اردبیل بیمه تکمیلی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: 300 فعال قرآنی در استان اردبیل از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار شدند و این فرآیند را با قوت و قدرت ادامه می‌دهیم.

300 فعال قرآنی در اردبیل بیمه تکمیلی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی عصر امروز در همایش تجلیل از حافظان قرآنی مؤسسه تصمیم در پارس‌آباد اظهار داشت: با بیمه کردن فعالان قرآنی بخشی از دغدغه آنها برطرف شده و یک زمینه مساعد برای فعالیت‌های دامنه‌دار آنها فراهم می‌آید.

وی به برگزاری مسابقات متعدد قرآنی در طول سال با رویکرد گسترش فرهنگ قرآنی و همچنین تبیین حقایق قرآنی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شورای قرآنی در استان راهبردها و سیاست‌گذاری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد، برای سال 92 نیز برنامه‌های مختلف قرآنی به همت دیگر دستگاه‌ها تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به برپایی مجالس و محافل انس با قرآن، مسابقات مختلف استانی و کشوری، شناسایی فعالان قرآنی و پوشش بیمه‌ای آنها و حمایت از مؤسسات مردم نهاد قرآنی اشاره کرد.

شرفی از برگزاری آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ‌قرار است این آزمون اردیبهشت‌ماه در اردبیل برگزار شود.

این مسئول با اعلام اینکه در این آزمون سعی می‌شود از ظرفیت اساتید و نیروهای متخصص نیز بهره‌گیری شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند، برای ثبت‌نام به سایت اینترنتی تعیین شده مراجعه و پس از ثبت‌نام کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این آزمون‌ها می‌تواند یک سنجش و ارزشیابی در موفقیت قرآن‌‌آموزان، مؤسسات قرآنی در فراگیری مهارت‌های قرآنی باشد، اضافه کرد: به منتخبان این مسابقات گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه سخنان خود بیان کرد: همه ما امروز باید فرهنگ قرآنی و آداب و رسوم برگرفته از کلام الهی را با جان و دل بپذیریم، چراکه تنها رمز و رموز سعادت آینده ما گرایش به قرآن و بهره‌گیری از این ظرفیت بی‌نظیر است.

شرفی در پایان متذکر شد: در برطرف کردن مهجوریت قرآن باید یک حرکت جهادی و همگانی به راه بیفتد تا با بهره‌گیری از ظرفیت بی‌پایان قرآن بتوان با ارزشمندترین مفاهیم آسمانی نیز انس و الفتی برقرار کرد.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول