اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شهادت حضرت زهرا

مسابقه حفظ و مفاهیم قرآن در قم برگزار می‌شود

مسابقه حفظ و مفاهیم قرآن به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

مسابقه حفظ و مفاهیم قرآن در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد عظیمی مسئول دارالقرآن الکریم قم اظهار کرد: این مسابقه در دو بخش مردان و زنان در سطح استان برگزار می‌شود که در پایان به 18 نفر از مردان و 18 نفر از بانوانی که موفق به کسب رتبه‌های بالاتری می‌شوند جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در بیان دلیل انتخاب این سوره قرآنی برای برگزاری مسابقات گفت: سوره مبارکه هل‌اتی در جریان روز مباهله در شأن اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نازل شده است.

به گفته حجت‌الاسلام عظیمی، علاقمندان برای شرکت در این مسابقات تا 20 فروردین فرصت دارند به دارالقرآن الکریم قم واقع در خیابان معلم و یا مؤسسات قرآنی زیر نظر این دارالقرآن مراجعه کنند.

مسئول دارالقرآن الکریم قم با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای عموم علاقمندان به قرآن و عترت بلامانع است اظهار کرد: زمان برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم سوره مبارکه هل‌اتی، قبل از 25 فروردین خواهد بود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول