اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان خورموج صورت گرفت

استقبال کم‌نظیر از نفر اول مسابقات قرآنی کشور

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان دشتی از سید طه حسینی نفر اول مسابقات قرآنی کشور در خورموج استقبال شد.

استقبال کم‌نظیر از نفر اول مسابقات قرآنی کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، ظهر امروز در آئینی از قاری نوجوان دشتی در میدان خالو حسین دشتی استقبال شد.

در این آیین که امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی، روسای اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و جمعی از معلمان و دانش آموزان مدرسه خاص قرآنی تربیت دشتی حضور داشتند با اهدای گل و شیرینی سید طه حسینی نفر اول مسابقات قرآنی کشور مورد استقبال قرار گرفت.

سید طه حسینی در حاشیه این استقبال با اشاره به این موفقیت گفت: در مسابقات اخیر با همراهی استادم سید عطاالله حسینی در تهران در اختتامیه مسابقات اسرا به سبک و روش استاد منشاوی شرکت کردم.

این قاری نوجوان افزود: این مسابقات ابتدا به صورت غیر حضوری برگزار شد و 30 نفر منتخب به صورت حضوری به رقابت ‌پرداختند و من با 13 سال سن در فینال در رده زیر 16 سال به مقام اول کشوری دست یافتم.

حسینی گفت: مقام اول اذان کشوری در سال گذشته، مقام چهارمی کشوری در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان، مقام اول کشوری در مسابقات قرائت و مقام‌های متعدد استان و شهرستانی از موفقیت‌های قرآنی من بوده است.

وی یادآورشد: موفقیت‌هایم را مدیون عنایت خدا و اساتیدم سید حبیب‌الله، سید عطاالله حسینی و محمد جماله و فضای قرآنی روستایم چارک می‌دانم.

در حاشیه مراسم استقبال از قاری نوجوان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی  اظهار داشت: شهرستان دشتی به ویژه روستای چارک مفتخر به عالم پروری، قاری پروری است و هم گروه تواشیح و ابتهال و هم قاریان برجسته قرآنی در این روستا در طول این مدت مقام‌های کشوری و بین المللی کسب و در برنامه‌های مختلفی نقش آفرینی کردند.

امام خورموج افزود: خدا را شاکریم که سید طه حسینی در این مسابقات شرکت کرد و به فینال راه یافت و مقام اول را در روش منشاوی کسب کرد.

وی گفت: امیدواریم این برنامه‌ها ادامه پیدا کند و ما در آینده شاهد حافظان و قاریان برجسته بیشتری در شهرستان و در این روستا باشیم.

انتهای پیام/66001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول