اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در اردبیل به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین فردا در اردبیل به میدان می‌رود.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در اردبیل به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین از ساعت 16 فردا در اردبیل میهمان تیم سایپای این شهر خواهد بود.

تیم شهید فرجی قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، تا این جا نشان داده است که از انگیزه‌های بالایی برخوردار است و از همین ابتدای فصل عزم خود را جزم کرده است تا بتواند به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که با خرید امتیاز تیم بیمه حدیث در این فصل از مسابقات راهی رقابت‌های لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور شده است، در نخستین دیدار خود با نتیجه دو بر صفر از سد تیم باروبن دیگر نماینده قزوین در این رقابت‌ها گذشت تا شروعی امیدوارکننده در این مسابقات از خود بر جای بگذارد.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در دومین دیدار خود نیز با نتیجه پر گل پنج بر دو در چالوس موفق شد تیم مرصاد این شهر را شکست دهد تا دومین پیروزی ارزشمند خود را در این رقابت‌ها به دست آورد.

این تیم در سومین دیدار خود نیز در این رقابت‌ها هفته گذشته در سالن یادگار امام الوند مقابل تیم شهدای جلین گرگان قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه پرگل شش بر صفر حریف خود را در هم بکوبد.

هم اکنون تیم فوتسال شهید فرجی قزوین با سه پیروزی متوالی که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور به دست آورده است با کسب 9 امتیاز و فقط به علت تفاضل گل پایین‌تر در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین در صورتی که بتواند فردا از سد تیم سایپای اردبیل هم عبور کند، ضمن اینکه چهارمین پیروزی فصل خود را در این مسابقات تجربه می‌کند می‌تواند، گام مناسبی را برای قهرمانی در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور بردارد.

انتهای پیام/77004/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول