اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع):

فوتسال در بین بانوان خراسان رضوی غریب است

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع) خراسان رضوی گفت: امیدواریم با حضور تماشاچیان در بازی با تیم شورای شهر نوشهر، بانوان استان به تشویق نماینده لیگ برتری مشهد بپردازند.

فوتسال در بین بانوان خراسان رضوی غریب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیرا شجاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتسال در بین بانوان استان نسبت به دیگر ورزش‌های توپی غریب است.

وی با تأکید بر تلاش‌های هیئت فوتبال خراسان‌رضوی برای معرفی فوتسال بانوان استان افزود: امیدواریم با استقبال بانوان استان از دیدار تیم در فردا ضمن تشویق نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور، با این ورزش نیز بیشتر آشنا شوند.

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع) خراسان‌رضوی با اشاره به صعود یک پله‌ای تیمش در پی پیروزی 9 بر 4 هفته گذشته در مقابل تیم ته جدولی شمشاد دلیجان گفت: با توجه به نزدیک بودن اختلاف امتیازات تیم‌های نیمه دوم جدول لیگ برتر، فرصت این را داریم تا با پیروزی در دو دیدار خانگی پیش‌رو جایگاه خود را حتی تا رده هشتم جدول بهبود بخشیم.

شجاعی ادامه داد: با همکاری امور تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش، تمرینات منظم تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع) به طور منظم در سالن‌های ورزشی این اداره کل، زیر نظر فاطمه ارژنگی برگزار می‌شود و تیم از آمادگی خوبی برخوردار است.

تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع) هم‌اکنون با یک بازی کمتر و 6 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور قرار دارد و پس از دیدار فردا، در بازی عقب افتاده‌اش از هفته دوم رقابت‌ها 29 فروردین ماه میزبان تیم شهریار تهران است.

انتهای پیام/70002/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول