اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مقدمات پرواز زنجان ـ استانبول فراهم شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: مقدمات لازم برای انجام پرواز زنجان ـ استانبول در استان فراهم شده است.

مقدمات پرواز زنجان ـ استانبول فراهم شد

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پایان ماه جاری نسبت به تامین سرمایه اولیه و تاسیس شرکت توسعه عمران استان زنجان اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی استان زنجان توجه ویژه‌ای به فرودگاه زنجان دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مقدمات پرواز زنجان ـ استانبول نیز فراهم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه با پیگیری‌های لازم درصدد توسعه فرودگاه زنجان هستیم، اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌های مختلفی در اتاق بازرگانی استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سال پر فراز و نشیبی برای کشور به شمار می‌رفت، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات کارنامه موفقی در حوزه‎های مختلف داشتیم.

*هیچ‌گونه فعالیت سیاسی در اتاق بازرگانی زنجان انجام نمی‌شود

جمیلی عمده فعالیت‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان زنجان را بر اساس شعار سال برشمرد و افزود: هیچ‌گونه فعالیت سیاسی و گرایش‎های سیاسی در اتاق بازرگانی استان معنا و مفهومی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه با فراهم کردن زمینه یکسان برای کاندیداها به صورت یکسان و یکنواخت در حوزه اقتصاد، نظرات اقتصادی آنها را جویا می‌شویم، یادآور شد: به شور و نشاط انتخابات کمک می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه ترویج تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از رویکردهای اتاق بازرگانی استان زنجان است، ادامه داد: در این راستا نشست‌های کارشناسی با حضور فعالان و صاحب‌نظران اقتصادی تشکیل می‌شود.

 *صدور گواهی مبدا به روش اتوماسیون در زنجان

وی با اشاره به اینکه دستیابی به اهداف تعیین شده با حضور جهادی فعالان اقتصادی استان زنجان در عرصه تولید و صادرات از محورهای فعالیت‌ اتاق بازرگانی استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: صدور گواهی مبدا با بهره‌گیری از روش اتوماسیون از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال‌جاری است.

جمیلی گفت: ارتقاء سطح خدمات‌رسانی و تلاش در راستای توسعه فرهنگ مشارکت و ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و افزایش همکاری اعضا با یکدیگر با اتخاذ روش‌های الکترونیکی، از جمله برنامه‌های مورد نظر اتاق در سال‌جاری به شمار می‌‌رود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد رشته حقوق تجارت در دانشگاه اتاق بازرگانی استان زنجان از دیگر برنامه‌های اتاق است، ادامه داد: تعامل خوب با دستگاه‌های اجرایی استان نیز از رویکردهای این اتاق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول