اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان مطرح کرد

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با رقابت فشرده دانشگاهیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان بر ضرورت رقابت فشرده دانشجویان برای تحقق امور کشور و راهبرد سال 92 تأکید کرد.

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با رقابت فشرده دانشگاهیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین نخستین جلسه ریاست، معاونان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان در سال 92 امروز برگزار شد.

محمد بهرام‌زاده در این جلسه پیرامون نام‌گذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دو محور قابل اهمیت در عرصه فعالیت‌های کشور در سال 92 است که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سرلوحه کارها ترسیم و تبیین شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان افزود: وظیفه مسئولان و مردم در سال جاری عمل به‌ هنگام و صحیح این خط مشی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

وی با تصریح اینکه نگاه تمام دنیای امروز معطوف به ایران اسلامی است، بیان کرد: تمام تحولات سیاسی و اقتصادی جهانی در حال حاضر زیر شعاع تصمیم‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران بوده و ملت ایران اقتدار خود را در سال 92 به رخ می‌کشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تصریح کرد: دفاع از حقانیت بشری و دفاع از تمامی خوبی‌ها و نیکی‌ها که نهایتا عدالت جهانی است، خواسته به حق و قانونی ملت ایران بوده و بیشتر کشورهای دنیا نیز امروز به این مهم واقف هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان به ایجاد رقابت فشرده بین واحدهای دانشگاهی در سال 92 اشاره کرد و افزود: نقش مراکز علمی و دانشگاهی در پیشبرد امور کشور بسیار مهم و حساس بوده و همین مسئله موجب شده است تا رقابت بسیار فشرده‌ای بین مراکز علمی و به‌ ویژه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود.

بهرام‌زاده با اشاره به اینکه در سال جدید کار بسیار دشواری پیش روی دانشگاهیان کشور است، تصریح کرد: باید با شتاب و سرعت بیشتری پیگیر امور بوده و تمام توان و سعی خود را معطوف انجام فعالیت‌های علمی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کنیم.

وی غفلت و کوتاهی در مسیر تحقق وعده‌های سال جاری را غیر قابل جبران دانست و اظهار داشت: انتظار می‌رود تمام همکاران و استادان با اتحاد و همدلی و در سایه محبت و دوستی که مورد تاکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در سال 92 است، به وظیفه خویش عمل کرده تا شاهد کسب افتخارات متعدد واحد تاکستان در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول