اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان:

همه باید در ایجاد «حماسه سیاسی و اقتصادی» تلاش کنند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما باید در هر قشر و جایگاهی که هستیم و هر نوع فعالیتی که می‎کنیم به فرموده مقام معظم رهبری «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را ایجاد کنیم.

همه باید در ایجاد «حماسه سیاسی و اقتصادی» تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان اظهار داشت: هنرمند اصلی در عالم اصلی خداوند است و شهدا هنرمندان واقعی جامعه بشری‎اند که با خون خود اثبات بندگی خدا کردند.

هنرمندان واقعی در بین جامعه بشریت شهدا هستند

وی با بیان اینکه هنرمندان واقعی در بین جامعه بشریت شهدا هستند که با خون خود از آرمان‎هایی که به آن معتقد هستند، دفاع کردند، ادامه داد: از هنرمندان انتظار می‎رود، این فرهنگ را در هر رشته هنری که هستند و تخصص دارند به این وسیله به نسل‎های آینده و به جهانیان منتقل کنند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه قدم گذاشتن در این راه قدم گذاشتن در راه شهید آوینی و شهید آوینی‎ها است، خاطرنشان کرد: امسال که سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» است در بخش هنر هرقدر توان داریم باید در جهت اجرای این شعار ارزشمند گام برداریم.

دشمن تلاش دارد افتخارات این ملت را از بین ببرد

وی متذکر شد: دشمن می‎خواهد این افتخارها و عزتی که مردم ایران اسلامی به دست آورده است را نابود کرده و از بین ببرد.

کریمی‎اول ابراز داشت: ما باید در هر قشر و جایگاهی که هستیم و هر نوع فعالیتی که می‎کنیم به فرموده مقام معظم رهبری «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را ایجاد کنیم و در حماسه بزرگی که در بیش رو داریم، برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی اضافه کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان افزود: ملت ایران اسلامی ثابت کرده است که همیشه برخلاف اهداف دشمنان حرکت و این نظام مردمی و انقلاب اسلامی ایران را همیشه سربلند کرده است.

راهیان نور امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل بوده است

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه سفرهای راهیان نور تأکید کرد: از شما هنرمندان انتظار می‌رود که با هنر و توانایی‎های خودتان یاری کنید تا امسال نیز همانند سال‎های گذشته راهیان نوری بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته داشته باشیم تا شهید آوینی‎ها و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‎های بعدی بهتر بشناسانیم.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول