اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم:

اتاق بازرگانی قم دفتر کار سرمایه‌گذاران خواهد بود / وجود 12 ویژگی استثنائی اقتصادی در قم

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم با بیان اینکه قم دارای 12 مورد استثنائات اقتصادی نسبت به سایر استان‌هاست، گفت: اتاق بازرگانی به عنوان دفتر کار سرمایه‌گذاران آماده خدمت‌رسانی به این افراد است.

اتاق بازرگانی قم دفتر کار سرمایه‌گذاران خواهد بود / وجود 12 ویژگی استثنائی اقتصادی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن آقاجانی امروز در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار کرد: قم دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در امور اقتصادی و اجتماعی است که بارها به کمک شهروندان آمده‌اند و نمونه بارز آن زیر بار نرفتن مردم قم در قضیه اصلاحات ارضی است.

وی افزود: مردم قم به دلیل زندگی در کنار بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع) و حوزه علمیه مشکلات کمتری نسبت به سایر شهرها در امور اقتصادی داشته‌اند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم با بیان اینکه در هر بنگاه اقتصادی و کارخانه تولیدی پرسنل آن مرکز بیشترین سهم را در زمینه پیشرفت و توسعه دارند گفت: این عامل باید به صورت ویژه توسط سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قم شاهراه ارتباطی استان‌های مختلف است خاطرنشان کرد: این امر هم زمینه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را در قم افزایش می‌دهد.

آقاجانی عنوان داشت: برخی شهرک‌های صنعتی موجود در قم دارای معافیت‌های مالیاتی 12 ساله هستند که این موضوع هم جزو ظرفیت‌های خاص اقتصادی محسوب می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم با بیان اینکه این اتاق دارای هشت کمیته تخصصی است گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به کمیته‌های مربوطه و ارتباط با مسئولان دولتی از این طریق معضلات موجود را حل کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی به ویژه رئیس مجلس هم همکاری خوبی با اتاق بازرگانی قم دارند و در چندین مورد برای توسعه استان و حل مشکلات تلاش‌های چشمگیری داشته‌اند.

آقاجانی با بیان اینکه قم دارای 12 مورد استثنائات اقتصادی نسبت به سایر استان‌هاست ابراز کرد: اتاق بازرگانی به عنوان دفتر کار سرمایه‌گذاران آماده خدمت‌رسانی به این افراد بوده و در راه حل معضلات و رفع موانع سرمایه‌گذاری در قم تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول