اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

خلق حماسه سیاسی زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی است

فرماندار بیجار گفت: ملت ایران بار دیگر با حضوری پرشور با انتخابی تکلیف‌مدارانه حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و کام دشمنان نظام را بار دیگر تلخ می‌کنند.

خلق حماسه سیاسی زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام مرادی امام جمعه بیجار با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: برای محقق ساختن شعار سال و ناکام نمودن دشمنان  ایران اسلامی مردم و مسئولان در کنار هم و با بکارگیری فرامین رهبر معظم تلاش خواهند کرد.

وی به تمهیدات و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در فرمانداری و دیگر ادارات مربوطه این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم و مسئولان شهرستان بیجار آماده‌اند تا در انتخابات آینده شعار حماسه سیاسی سال را جامه عمل بپوشانند.

کریمی همچنین به حضور پررنگ مردم شهرستان بیجار درتمامی انتخابات‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: حضور مردم بیجار و استان کردستان در تمامی صحنه‌ها نشان از وفاداری  مردمان دیار کردنشین و غیور استان کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان داشت: تعامل، همدلی و همفکری در تمامی عرصه‌ها رمز موفقیت و سعادتمندی ایران اسلامی  است.

در این نشست حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار نیز بر تلاش مسئولین برای افزایش تولید و رونق اقتصاد منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمامی مدیران و مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: برای تحقق هر چه مطلوب‌تر این شعار باید برنامه‌ریزی دقیق و اصولی از سوی متولیان امر انجام شود.

مرادی به سخنان رهبر معظم اشاره کرد و تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به موازات مسایل سیاسی باید برای توسعه اقتصادی کشور در ابعاد مختلف نیز تلاش و اقدام شود.

امام جمعه بیجار در پایان این نشست ضمن تشکر از مسئولان این شهر به خصوص فرماندار و کارکنان فرمانداری گفت: قشرهای مختلف ملت ایران باید هر دو جنبه شعار امسال را مدنظر قرار دهند و با برقراری همیشگی وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای عملی شدن آن‌ها بکوشند.

انتهای پیام/79015/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول