اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه:

اتحاد و تلاش بی‌وقفه رمز تحقق حماسه اقتصادی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اتحاد و هم‌دلی رمز موفقیت در تمام زمینه‌هاست و باید در کنار هم به‌فکر استقلال اقتصادی کشورمان باشیم و حماسه اقتصادی را تحقق بخشیم.

اتحاد و تلاش بی‌وقفه رمز تحقق حماسه اقتصادی است

سهراب براندیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اهمیت نام‌گذاری سال توسط رهبر فرزانه انقلاب، اظهار داشت: وظیفه جامعه کار و تولید در سال‌جاری بسیار حساس و خطیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اتحاد را رمز موفقیت در همه زمینه‌ها اعلام و عنوان کرد: باید در کنار هم به‌فکر استقلال اقتصادی کشورمان باشیم و با تلاش و کوشش حماسه اقتصادی را تحقق بخشیم.

براندیشه با اشاره به تعامل بسیار مناسب و مطلوب تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه، تاکید کرد: وجود تعامل و هماهنگی بین کارگران و کارفرمایان، موجودیت کارگاه و امنیت شغلی را به ‌دنبال دارد.

وی کارگران و کارفرمایان را به بال‌های پرواز اقتصادی جامعه توصیف کرد و دست‌یابی به استقلال اقتصادی را در گرو تلاش این قشر از جامعه دانست.

براندیشه تلاش برای بهبود شرایط کار در جامعه را ضروری خواند و خاطر نشان کرد: سعی داریم با کمک کارگران و کارفرمایان، فضای کسب و کار را در استان کرمانشاه بهبود بخشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، بیان داشت: امکان پرداخت تسهیلات لازم برای سرمایه در گردش سرمایه‌گذاران در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به حاشیه امن سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه، ادامه داد: باید تمهیدات لازم برای امکان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی اندیشیده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی باید برنامه‌ریزی صحیحی برای عملیاتی کردن شعار سال داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول