اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

رویکرد دولت آینده به سمت رسیدگی به مسائل اقتصادی باشد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: رویکرد دولت آینده باید به سمت رسیدگی به مسائل اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی باشد.

رویکرد دولت آینده به سمت رسیدگی به مسائل اقتصادی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی در نخستین نشست هفتگی این حزب در سال 92 با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره در مواقع حساس مهم‌ترین مسائل کشور را تدوین کرده و در شرایطی که پیچیده است و فشارهای خارجی و تقلاهای داخلی وجود دارد راه را برای مردم و مسئولین روشن کرده‌اند.

وی افزود: همانطور که روشن است نامگذاری امسال به دلیل برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و این‌که دشمنان نسبت به مسئله انتخابات همیشه اهدافی را برای خود ترسیم می‌کنند، است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به بخش دوم شعار امسال مبنی بر حماسه اقتصادی، عنوان کرد: همچنین این نامگذاری برای وجود اعمال فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها از سوی دشمنان است که ضرورت مطرح شدن حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را می‌رساند.

وی با اشاره به این‌که رویکرد دولت آینده باید به سمت رسیدگی به مسائل اقتصادی باشد، تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی اعم از اشتغال، تورم و ایجاد تعادل ارزی از وظایف دولت آینده بوده و نادیده گرفتن هر کدام از آن‌ها بحران‌های اقتصادی را تشدید خواهد کرد.

مقدسی اظهار امیدواری کرد که با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان، بتوانیم فرصت به‌وجود آمده در حوزه سیاست و اقتصاد را به حماسه‌ای دیگر تبدیل کنیم چراکه در این صورت، آثار مثبت آن شکوفایی و موفقیت را برای مردم و کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در خصوص ساز و کار جدید تعریف شده در بین اصولگرایان برای رسیدن به وحدت، گفت: اصولگرایان برای رسیدن به وحدت نیازمند توجه به دو اصل کلیدی هستند. وحدت بین اصولگرایان در انتخابات مستلزم آن است که هم محوریت روحانیت و جامعتین در این مسئله به صورت پررنگ دیده شود و هم پذیرش نتیجه نظرسنجی‌ها و بررسی‌های ائتلاف در رابطه با موقعیت نامزدهای اصولگرا مورد توجه نهایی قرار گیرد.

مقدسی با تأکید بر این‌که انتخابات حادثه مهمی است و باید از گزند حوادث و فتنه‌ها مصون باشد، ادامه داد: ‌مردم و مسئولین باید تمام حواسشان را جمع کنند تا انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شود و از دل انتخابات باید منتخبی بیرون آید که شایسته دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت است باشد و بتواند با همکاری تمام مسئولین و مردم با سرعت چرخ‌های پیشرفت کشور را به حرکت در آورده و کشور را به اهداف چشم‌انداز نزدیک کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش احزاب در حفظ سلامت عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: احزاب در صورت انجام درست وظایف خود نقش مؤثری در برگزاری انتخاباتی اخلاق‌مدارانه ایفا خواهند کرد. احزاب باید از تخریب دیگران، تندروی‌ها و اتهام‌زنی‌های ثابت نشده، پخش شایعات و مباحث غیر مرتبط با مسائل جلوگیری کنند که با رعایت این مسائل، شاهد انتخابات اخلاق‌مدارانه خواهیم بود.

وی در پایان به مذاکرات فشرده ایران و گروه 1+5 در آلماتی اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها تمایلی به حل و فصل پرونده هسته‌ای کشورمان ندارند و نتوانسته‌اند حسن نیت خود را اثبات کنند. به هر حال جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اهل گفت‌وگو و مذاکره است و در عین حال از حقوق مسلم خود نیز چشم پوشی نمی‌کند.

مقدسی عنوان کرد: امیدواریم غربی‌ها در برابر پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران پاسخ‌های منطقی و قانونی ارائه دهند.

انتهای پیام/8700/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول