اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین عنوان کرد

ارتقای سطح علمی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: این نهاد بسته‌های حمایتی و آموزش‌های متعددی را برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت اجرایی کرده است.

ارتقای سطح علمی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ارتقای سطح فرهنگی و سبک زندگی اسلامی آحاد مردم است، اظهار داشت: نهاد مقدس کمیته امداد زیر مجموعه ای از ولایت فقیه است و در راستای فرامین معظم‌له در خصوص ارتقای سبک زندگی اسلامی در بین آحاد مردم، همایش سبک زندگی اسلامی را با همکاری مؤسسه آموزش عالی غزالی برگزار کرد.

وی افزود: این همایش با حضور دانشجویان برتر تحت حمایت و مسئولان ارشد استانی برگزار شد تا خروجی مطلوب و اثربخش را نیز از همایش سبک زندگی اسلامی دانشجویان کسب کنند.

این مسئول ادامه داد: امروز کمیته امداد با بهره‌گیری از تجارب سه دهه فعالیت خود تلاش می‌کند تا بتواند کفایت و جامعیت خدمات حمایتی را با پیوست فرهنگی در سازمان توسعه و گسترش دهد، از همین رو گسترش همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت علمی مراکز دانشگاهی و مؤسسات علمی، کمک فراوانی را در پیشبرد اهداف عالیه این نهاد در بر خواهد داشت.

صفری با بیان اینکه پرداختن به امور فرهنگی و دینی خانواده‌های زیر حمایت از رئوس برنامه‌های این نهاد است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در بعد فرهنگی، تربیتی و سبک زندگی اسلامی به خانواده‌های تحت حمایت توجه ویژه‌ای دارد و در این زمینه بسته‌های حمایتی و آموزش‌های متعددی را برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت اجرایی کرده است.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول