اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بانک مسکن و کمیته امداد صورت گرفت

احداث 92 باب واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 92 باب واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت با همکاری بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شد.

احداث 92 باب واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در نشست با مدیر شعب بانک مسکن اظهار کرد: ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن برای آنان از مهم‌ترین برنامه‌های کاری کمیته امداد می‌باشد. مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا و با همکاری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به مددجویان تعداد 92 باب مسکن شهری جهت مددجویان تحت حمایت در حال ساخت و ساز است.

فرهادی بیان داشت: از این تعداد 47 واحد از مسکن مهر احداثی توسط سازمان مسکن و شهرسازی، خریداری که 50 میلیون ریال از طریق کمیته امداد و مابقی تسهیلات توسط مددجویان به صورت اقساطی بازپرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین تعداد 45 واحد مسکن شهری برای مددجویان ساخته شده که 50 میلیون ریال کمیته امداد به صورت بلاعوض هزینه کرده و جهت تکمیل این واحدها از تسهیلات 125 و 200 میلیون ریالی با همکاری بانک مسکن در حال احداث هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی و تشکر از مدیریت شعب بانک مسکن در راه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت، خواست که ضمانت مددجویان به صورت زنجیره‌ای باشد و از محل سود سپرده بازپرداخت انجام و از معرفی به محضر خودداری شود.

مدیر شعب بانک مسکن نیز در این نشست اظهار کرد: هدف خدمت‌رسانی به مردم و بخصوص قشر محروم جامعه است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و به کار خود افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جهت رفاه بیشتر مددجویان پرداخت اقساط از 15 سال به 20 سال افزایش یافته و اگر ساخت مسکن یک سال طول بکشد برای 19 سال قسط‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول