اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

آمار طلاق در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کمتر از یک درصد است

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج، درصد طلاق و جدایی در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، بسیار پایین و حتی کمتر از یک درصد است.

آمار طلاق در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کمتر از یک درصد است

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد در طول سال پرداخت.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در طول سال است، اضافه کرد: خدمات عمرانی در قالب ساخت، بازسازی، بهسازی و معرفی مددجویان به مسکن مهر ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خدمات عمرانی با بررسی شرایط مددجویان ارائه می‌شود، افزود: امدادگران پس از بررسی وضعیت مددجویان، اقدامات لازم را در برطرف کردن مشکلات آنها انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات عمرانی ارائه شده توسط کمیته امداد زنجان در این بخش طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: از آغاز تا پایان بهمن سال گذشته 2 میلیارد ریال به منظور ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زنجانی، هزینه شد.

*پرداخت 1.7 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه از پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: یکی از خدماتی که توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود، پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج با هدف آسان‌سازی موضوع ازدواج در بین مددجویان عملی می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کمیته امداد به نوعروسان مددجو مبلغ 10 میلیون ریال و به تازه دامادها 20 میلیون ریال در قالب هدیه ازدواج کمک می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و 752 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد،‌اضافه کرد: قبل از پرداخت این کمک هزینه‌ها، دوره آموزشی قبل از ازدواج نیز برای مددجویان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها نحوه همسرداری و مقابله با مشکلات به مددجویان آموزش داده شد،‌ افزود: خوشبختانه با برگزاری این دوره‌های آموزشی که برگزار شده است، درصد طلاق و جدایی در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، بسیار پایین و حتی کمتر از یک درصد است.

*برگزاری دوره آموزشی برای مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان، در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نیز همزمان با هفته احسان و نیکوکاری یک دوره دامداری در شهرستان زنجان برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره موضوعات مختلفی از قبیل نحوه رعایت بهداشت دام و همچنین مهارت‌های نگهداری دام به مددجویان آموزش داده شد.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول