اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سمیرم خبر داد

حمایت 546 خیر از 370 یتیم مددجوی کمیته امداد سمیرم

مدیر کمیته امداد سمیرم تعداد ایتام تحت پوشش این نهاد را در شهرستان 372 نفر اعلام کرد و گفت: 546 حامی، حمایت ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سمیرم را بر عهده دارند.

حمایت 546 خیر از 370 یتیم مددجوی کمیته امداد سمیرم

عبدالرضا خودسیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم با تقدیر از همکاری خیران در زمینه حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد اظهار کرد: میزان کمک‌های حامیان ایتام در سال گذشته 310 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه سمیرم  رکورد تعداد حامیان ایتام را در استان اصفهان دارد، افزود: در جشن نیکوکاری امسال 200 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی از پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان در سطح شهرستان جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سمیرم در زمینه ارتقاء بهداشت و سلامت مددجویان گفت: این نهاد در سال گذشته 230 مورد آموزش به صورت فردی و جمعی ویژه خانواده‌های مددجویان را برگزار کرده است.

این مسئول ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی در قالب اجرای طرح پزشک خانواده که حتی چندین سال از دولت پیش‌قدم بوده است خدمات ارزنده‌ای به مددجویان این نهاد ارائه کرده است.

خودسیانی تعداد افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم را 11 هزار نفر در قالب سه هزار و  550 خانوار اعلام کرد و متذکر شد: از این تعداد 548نفر دانش آموز، 120 نفر دانشجو و 10نفر جزو طلّاب هستند.

به گزارش فارس شهرستان سمیرم که 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد با 120 روستا، چهار شهر و چهار بخش، افزون بر 100 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول