اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد

ارائه خدمات رایگان درمانی به مددجویان کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از ارائه خدمات رایگان درمانی به مناسبت هفته سلامت به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

ارائه خدمات رایگان درمانی به مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی امروز در جلسه کمیته امداد گیلان با اشاره به هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین ماه جاری اظهار کرد: طرح غربالگری فشار خون و دیابت مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در هفته مذکور انجام می‌شود.

وی ارائه خدمات رایگان ویژه مددجویان بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی طرف قرارداد را از برنامه‌های کمیته امداد گیلان در هفته سلامت عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت ویژه افراد پر خطر دارای فشار خون بالا از جمله برنامه‌های نهاد مذکور در هفته سلامت است.

علی‌محمدی از ارائه خدمات رایگان درمانی به مناسبت هفته سلامت به مددجویان کمیته امداد گیلان خبر داد و تصریح کرد: مددجویان بیمه شده کمیته امداد در هفته سلامت ویزیت رایگان می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، کلنگ‌زنی پروژه احداث 120 دستگاه سرویس بهداشتی و نصب آبگرمکن در مناطق محروم را از دیگر اقدام‌های این نهاد در هفته سلامت در استان عنوان کرد.

وی رسیدگی به امور محرومان و زدودن فقر را از سرفصل‌های کاری کمیته امداد خواند و اذعان کرد: ماهانه بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

علی‌محمدی برنامه امنیت تغذیه مددجویان و کمک به سلامت نیازمندان را از جمله فعالیت‌های کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه بیمه خدمات امداد به مددجویان، برنامه بیمه حوادث و برنامه امداد آسیب‌دیدگان از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد گیلان است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بر فعالیت‌های ویژه در بخش امور توانمندسازی محرومان تاکید کرد و گفت: برنامه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و محرومان، برنامه آموزش مهارت‌های زندگی، برنامه راه‌اندازی خوابگاه‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان زیر پوشش در دستور کار نهاد مذکور است.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول