اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر:

608 امدادیار با کمیته امداد ابهر همکاری دارند

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر 608 امدادیار با کمیته امداد ابهر همکاری دارند.

608 امدادیار با کمیته امداد ابهر همکاری دارند

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به برخی از فعالیت‌های مختلف کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته امداد به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان این نهاد از ظرفیت امداد یاران نیز بهره‌ می‌برد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه در حال حاضر 608 امدادیار با کمیته امداد ابهر همکاری دارند، اضافه کرد: 210 نفر از این تعداد در سه ماهه چهارم سال گذشته به جمع امدادیاران همکار با این نهاد اضافه شدند.

وی به زمینه فعالیت امدادیاران اشاره کرد و گفت: همکاری به عنوان رابط فرهنگی، عامل زکات و ... از فعالیت‌هایی است که امدادیاران انجام می‌دهند.

*بررسی مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان از فعالیت‌های رابطین فرهنگی است

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از فعالیت‌های رابطان فرهنگی اشاره کرد و افزود: بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد و ارائه مشاوره‌های تحصیلی از جمله اقداماتی است که رابطان فرهنگی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: رابطان فرهنگی پس از بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در صورت وجود افت تحصیلی، مشکلات تحصیلی و ... مراتب را به  امدادگران اطلاع دهند سپس اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات آنها انجام می‌شود.

*11 نفر از کارکنان دادگستری ابهر حامی ایتام شدند

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از آیات نقل شده در خصوص حمایت از ایتام و لزوم رسیدگی به آنها گفت: بحث توجه و رسیدگی به این کودکان در همه ادیان الهی مورد توجه بوده و بر ضرورت تعهد نسبت به آنان تأکید شده است.

وی با بیان اینکه از وظایف ضروری اهل ایمان، رسیدگی به وضعیت ایتام است، اضافه کرد: کمیته امداد نیز در راستای خدمت‌رسانی بهتر به ایتام اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر به استقبال مطلوب مردم شهرستان از طرح اکرام ایتام اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته و با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق این نهاد است.

وی در پایان به جذب 11 نفر حامی از بین کارکنان دادگستری شهرستان ابهر اشاره و عنوان کرد: این حامیان، کفالت 17 یتیم را قبول کرده و تعهد کرده‌اند که ماهیانه مبلغ 3 میلیون و 400 هزار ریال به این ایتام کمک کنند.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول