اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد لالی خبر داد

اختصاص تسهیلات به 300 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد لالی

رئیس کمیته امداد امام خمینی لالی از اختصاص تسهیلات به 300 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اختصاص تسهیلات به 300  طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد لالی

احمد رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لالی اظهار کرد: بیش از 300 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان مصوب شده است که همگی به بانک ارسال شده و تسهیلات مود نیاز خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، افزود: برای حمایت از اقشار کم‌درآمد در سطح جامعه این طرح برای خودکفایی و رفع نیاز خانواده‌های تحت پوشش اجرا می‌شود.

*افزایش خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد لالی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لالی تصریح کرد: از سال‌ها پیش تعداد زیادی خانوار برای تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارند که در سال 91 تعداد زیادی از این خانوارها تحت پوشش قرار گرفته و مشکلات معیشتی آنها تا حد زیادی برطرف شده است.

وی با اشاره به تعداد این خانوارها بیان کرد: در سطح شهرستان لالی در سال 91 بیش از 150 خانوار به خانوارهای تحت پوشش افزوده شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

رجبی خاطرنشان کرد: این تحت پوشش قرار گرفتن خانوارها برای حمایت بیشتر و رفع نیاز‌های اقتصادی آنها انجام می‌شود و در سال 91 توجه ویژه‌ای در این بخش به شهرستان لالی شده که این مهم مدیون مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان است.

*معافیت فرزندان خانوارهای تحت پوشش از خدمت سربازی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لالی عنوان کرد: بر اساس قانون، فرزندان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌توانند از معافیت خدمت‌ سربازی استفاده کنند.

وی در پایان اظهار کرد: در سال گذشته 70 فرزند خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لالی از خدمت مقدس سربازی معاف شده و کارت معافیت خود را نیز دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/72006/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول