اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پرداخت 10 میلیارد ریال عیدی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 10 میلیارد ریال عیدی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

پرداخت 10 میلیارد ریال عیدی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه عید نوروز و آغاز سال نو و با پیگیری‌های صورت گرفته، مقرر شد به منظور افزایش قدرت خرید و کمک به تامین مایحتاج شب عید خانواده‌های نیازمند معادل یک ماه معیشت ماهیانه به عنوان عیدی به کلیه خانواده‌های زیر پوشش پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا برای خانواده‌های یک نفره 400 هزار ریال، دو نفره 450 هزار ریال، سه نفره 550 هزار ریال، چهارنفره 600 هزار ریال و خانواده‌های پنج نفره به بالا نیز 750 هزار ریال عیدی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد  استان زنجان افزود: بر این اساس خانواده‌های زیر پوشش حداکثر تا هفته آینده علاوه بر دریافت کمک معیشت اسفند ماه می‌توانند عیدی در نظر گرفته شده را از حساب‌های بانکی خود برداشت کنند.

وی در پایان یادآور شد: عیدی در نظر گرفته شده به 21 هزار و 630 خانواده مددجوی استان زنجان پرداخت می‌شود.

کمال حسنی اظهار کرد: تغذیه کودکان زیر شش سال یکی از فعالیت‌های اداره بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد در طول سال است.

وی با اشاره به اینکه کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می‌شود، اضافه کرد: سالانه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال هزینه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در اسفند ماه امسال نیز اعتباری بالغ بر 440 میلیون ریال اعتبار در راستای تهیه و توزیع سبدهای غذایی در بین کودکان مشمول طرح مذکور هزینه شد، افزود: 70 درصد کودکانی که از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند شدند، تحت پوشش این نهاد نبودند.

تقدیر از 12 مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تقدیر کمیته امداد از 12 مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان زنجان در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: در این مراسم از سه پزشک خانواده، پنج پزشک متخصص، دو مرکز پاراکلنیک و دو داروخانه طرف قرارداد با این نهاد تقدیر شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که کمیته امداد از سال 76 در قالب سیستم ارجاع با محوریت پزشک خانواده نسبت به ارائه خدمات درمانی به مددجویان زیر پوشش اقدام می‌کند، به همین منظور سالیانه به منظور تشویق مراکز درمانی نمونه از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول