اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل سرکشی مستمر از مناطق محروم استان صورت گرفت

تقدیر ائمه جمعه و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت‌های کمیته امداد

خبرگزاری فارس: برخی ائمه جمعه و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد طرح بازدید و سرکشی از مناطق محروم در این استان به صورت مستمر را از خدمات ارزشمند کمیته امداد دانستند.

تقدیر ائمه جمعه و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت‌های کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کمک به فقرا و نیازمندان از بارزترین ویژگی‌های یک حکومت دینی است که این فرهنگ باید به یک فرهنگ ثابت و ماندگار در جامعه تبدیل شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه توجه به محرومان و مشکلات ‌آن‌ها در نظام مقدس اسلامی از برنامه‌های اصلی است، ادامه داد: کمیته امداد برای نظام اسلامی نقش حیاتی دارد.

وی گفت: طرح بازدید و سرکشی از مناطق محروم در این استان از کارهای ارزشمند این نهاد حمایت بوده که امید است تداوم داشته باشد.

حسینی بیان کرد: ضروری است نیازسنجی لازم در مناطق محروم‌تر شهرستان کهگیلویه انجام شود تا خدمات موردنیاز به موقع و با کیفیت بهتر صورت گیرد.

* اشتغال‌زایی مهم‌ترین خدمت کمیته امداد

حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد خدمات عظیمی را به همه مردم به ویژه محرومان و نیازمندان ارائه داده که غفلت از آن‌‌ها بی‌انصافی است.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: اشتغال‌زایی را می‌توان مهم‌ترین خدمت کمیته امداد به مردم دانست زیرا با ایجاد اشتغال پایدار زمینه وابستگی نیازمندان به کمک‌های موردی و مستمری قطع می‌شود و نه تنها مددجویان با عزت و آبرو صاحب درآمد می‌شوند بلکه با رونق دادن تولید در جهت منویات مقام معظم رهبری گام بر می‌داریم.

وی ادامه داد: برای افزایش پرداخت زکات از سوی مردم زیرساخت‌ها در حال آماده شدن است که امید است در سال جدید تلاش‌ها دوچندان شود.

امام جمعه لنده فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت صدقه را از کارهای لازم در این استان دانست و بیان کرد: در همه این زمینه‌ها آماده همکاری و همراهی کمیته امداد هستیم.

* تأثیر اقدامات کمیته امداد در جامعه قابل لمس است

فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست گفت:‌ کمیته امداد از اثرگذارترین نهادهای انقلابی این نظام است که همکاری با آن افتخار و وظیفه است.

ابراهیم جعفری افزود: تأثیر اقداماتی چون اشتغال‌زایی و توانمند کردن خانواده‌ها از سوی کمیته امداد به وضوح قابل دیدن و لمس شدن در جامعه است که امید است تداوم داشته باشد و در سال جدید نیز با شدت بیشتری در این مسیر گام‌های اساسی‌تری برداشته شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: در راستای طرح بازدید از مناطق محروم این شهرستان 50 روستای محروم شناسایی شده که اعضای شورای اداری از پنج روستای آن بازدید و با مشکلات آن‌ها آشنا شدند.

* آماده همکاری همه جانبه با کمیته امداد هستیم

فرماندار لنده نیز در این نشست امدادگران کمیته امداد را سربازان خط مقدم خدمت به محرومان خواند و گفت: از همه زحمت‌کشان این عرصه و خدمات ارزشمندی که صورت گرفته است تقدیر می‌کنم.

یدالله فاطمی‌زاده از آمادگی فرمانداری و همه ادارات شهرستان تازه تأسیس لنده برای همکاری با کمیته امداد خبر داد و افزود: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال دارد که آماده‌ایم با همکاری این نهاد حمایتی زمینه اشتغال مردم و جوانان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/82005/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول