اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

ایجاد اشتغال پایدار برای 500 مددجوی کمیته امداد جم

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم از ایجاد اشتغال پایدار برای 500 مددجوی این نهاد خبر داد.

ایجاد اشتغال پایدار برای 500 مددجوی کمیته امداد جم

مسلم انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با تبریک سال نو اظهار داشت: مقام معظم رهبری با درایت بسیار خوبی سال جدید را به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند و عمل به فرامین مقام معظم رهبری موجبات رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

وی افزود: همه مردم و مسئولان موظف هستند با وحدت و همدلی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و بدون شک حضور باشکوه در انتخابات خردادماه نماد حماسه سیاسی است.

رئیس کمیته امداد جم با اشاره به خدمات کمیته امداد خاطر نشان کرد: کمیته امداد شهرستان جم در سال گذشته خدمات بسیار خوب و قابل توجهی به جامعه هدف ارائه کرد و امیدوار هستیم این روند در سال جدید نیز تداوم یابد.

انیژپور تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی است و در یک‌ سال اخیر در این راستا اهتمام جدی داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: ایجاد مشاغل خانگی و تلاش برای اشتغال زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌هایی است که با موفقیت در جم انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم ادامه داد: با توجه به اهمیت اشتغال خانواده‌ها و توانمندی آن‌ها، برنامه‌های زیادی در این راستا توسط کمیته امداد امام خمینی ارائه شده است.

انیژپور گفت: خدمات ارائه شده در زمینه مشاغل خانگی، کارانگیزی و توان‌افزاری بوده است.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته، بیش از 500 شغل در یک‌ سال اخیر برای مددجویان شهرستان ایجاد شد و برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیش از 35 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم خاطر نشان کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای افزایش خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول