اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

ساخت کانون دائمی کمیته امداد در تویسرکان / کمک 116 میلیونی جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد تویسرکان از ساخت کانون دائمی این نهاد در تویسرکان خبر داد و گفت: تاکنون کمک‌های دریافتی مردم در جشن نیکوکاری بیش از 116 میلیون تومان است.

ساخت کانون دائمی کمیته امداد در تویسرکان / کمک 116 میلیونی جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، تیمور کرمی‌مقدم صبح امروز در مراسم دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان در دفتر فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: حدود 15 هزار مددجو و غیر مددجو از خدمات کمیته امداد امام خمینی تویسرکان در قالب طرح‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که سرانه افراد زیر پوشش در کمیته امداد امام خمینی تویسرکان دو نفری است، افزود: افراد زیادی به این نهاد مراجعه دارند که مسئولان امر در راستای اهداف تعریفی و مشخص با به‌کارگیری راهکارهای راهبردی نیاز محرومان را پاسخ داده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان ادامه داد: 300 دار قالی در سه آموزشگاه هم‌زمان توسط 20 مددجو در هر مرکز در دوره‌های مختلف در سال‌جاری بافته شده و یا در حال بافت است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون یک‌هزار و 300 مددجو در تویسرکان بیمه شدند، عنوان کرد: تعداد 800 نفر از مددجویان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و مابقی در حال حاضر حقوق بیمه واریزی را دریافت می‌کنند.

کرمی‌مقدم افزود: 800 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان هستند و بیش از دو هزار و 800 حامی از آن‌ها در حوزه‌های گوناگون به‌ویژه تحصیل حمایت می‌کنند.

وی در ادامه از ساخت کانون دائمی فرهنگی و آموزشی این نهاد در شهرستان خبر داد و افزود: با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه مکان کانون مشخص و پس از تکمیل نقشه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان عنوان کرد: بیش از سه هزار و 900 طرح خودکفایی وام گرفته‌اند که در حال حاضر دو هزار و 500 فقره از طرح‌های مذکور فعال هستند.

وی از وجود 15 هزار تا 17 هزار رأس دام سبک و یک هزار رأس دام سنگین خبر داد و افزود: این تعداد دام سبک با پرداخت وام جدید به مددجویان متقاضی به 20 هزار رأس افزایش خواهد یافت.

کرمی‌مقدم از توزیع 12 هزار قلک کمک در جشن نیکوکاری در مدارس سطح شهرستان خبر داد و افزود: 102 پایگاه در پایگاه‌های مقاومت بسیج، میادین اصلی شهر و مصلای نماز جمعه در هفته جشن نیکوکاری جمع‌‌آوری کمک‌های را بر عهده داشتند.

وی کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را تاکنون در جشن نیکوکاری بیش از 116 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مابقی مساعدت‌ها در بخش‌هایی که در این ایام با کمیته امداد امام خمینی همکاری داشته‌اند، هنوز تحویل گرفته نشده است.

انتهای پیام/89010/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول