اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد:

حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است

امام جمعه خیرآباد با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان خود به‌ دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده شامگاه سه‌شنبه در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر با وی ضمن تشکر از حاضران، سپرده شدن مدیریت کلان شهری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد ستایش قرار داد و از این مهم ابراز رضایت کرد.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به اهمیت امر مشورت اظهار داشت: خداوند متعال در این ارتباط به پیامبر مکرم اسلام (ص) که خود عقل کل است دستور شور و مشورت داده است.

وی در ادامه به شعار سال جاری اشاره کرد و تقدم حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی در فرمایش رهبر معظم انقلاب را تقدم شرافتی دانست.

امام جمعه خیرآباد انتخابات پیش‌رو را بسیار با اهمیت دانست و عنوان کرد: دشمن آماده است تا با حیله و سیاه‌بازی، بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند ولی قطع به یقین مردم فهیم ایران اسلامی با حضور در عرصه انتخابات همچون گذشته مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن‌زاده سپس نقش اعضای شورای نظارت بر انتخابات را در خلق حماسه‌ای دیگر مهم خواند و افزود: شورای نظارت می‌تواند با اتکاء به قانون، زمینه حضور گسترده مردم را فراهم کند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اکبر مظفرزاده مسئول هیئت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی ورامین در ابتدای این دیدار به تشریح وظایف محوله پرداخت و رعایت تقوای الهی در رسیدگی به امور محوله در انتخاب یا رد افراد را از جمله شاخصه‌های این هیئت برشمرد.

وی از امام جمعه خیرآباد خواست، با راهنمایی و ارشاد و در اختیار قرار دادن تجربه‌های خود، هیئت نظارت را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری کند.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول