اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کمیته‌های مختلف

نخستین نشست ستاد انتخابات خراسان شمالی برگزار شد

نخستین نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی برگزار شد.

نخستین نشست ستاد انتخابات خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی با برشمردن اهداف راهبردی انتخابات؛ ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را بهترین و زیباترین نوع حماسه سیاسی سال‌جاری دانست.

سیف‌الله مطلبی اظهار کرد: مردم و مسئولان دو رکن اساسی و مکمل یکدیگر در تمام صحنه‌های سرنوشت ساز هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم بصیر و متعهد کشورمان با سرلوحه قرار دادن اصل ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های رنگین دشمنان بیمه کرده‌اند و حضور حداکثری آنان در انتخابات گذشته نمونه‌ای بارز از این ادعا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی ایجاد فضای اعتماد، استفاده از ظرفیت معتمدین و افراد امین، آموزش همگانی برای آحاد مردم با هدف آشنایی بیشتر و گسترده‌تر درباره فرآیند خطیر و حساس انتخابات، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در فراهم آوردن زمینه برگزاری انتخابات، انعکاس عملکرد ستاد انتخابات به عموم مردم و پایبندی به قانون را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه از مواضع خود در تقابل با جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده و نخواهد آمد، گفت: نظام ما در شرایطی قرار دارد که همچون گذشته احیاء بیش از پیش مشروعیت و اقتدار آن می‌تواند بر موضع دشمن مستولی شود.

به گزارش فارس، در این نشست ستاد انتخابات مشتمل بر هفت کمیته با عناوین کمیته‌های اطلاع رسانی و مشارکت گسترده، حقوقی، آموزش، فن‌آوری، سیاسی، استعلامات و حفاظت فیزیکی و کمیته پشتیبانی معرفی و احکام مسئولان مربوطه ابلاغ شد.

انتهای پیام/63001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول