اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

ملت ایران با حضور در انتخابات ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند

امام جمعه نهبندان گفت: در سال‌های اخیر که دشمن تشدید تحریم‌ها را در نظر گرفته است ملت ایران همیشه با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند.

ملت ایران با حضور در انتخابات ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند به مناسبت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای در ارتباط با دستاورهای هسته‌ای ایران اظهار کرد: انرژی هسته‌ای دستاورد علمی بزرگی است که نصیب مردم ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران در سال‌های گذشته برای ملی شدن صنعت نفت تلاش فراوانی کرده است، ادامه داد: مهم‌تر از ملی شدن صنعت نفت، فناوری هسته‌ای است که با کارشکنی دشمن به شکل بومی درآمده است.

استکبار نمی‌خواهد موفقیت ایران را در پیشبرد هسته‌ای ببیند

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌خواهد موفقیت ایران را در پیشبرد اهداف هسته‌ای ببیند،‌ تصریح کرد: ایران در سال‌های اخیر ثابت کرده است در مواضع خود ایستاده است ولی غربی‌ها آن را به زبان نمی‌آورند.

خزاعی افزود: ایران از لحاظ علمی و فناوری به دستاوردهای هسته‌ای صلح‌آمیز دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: انتخابات همیشه از اهمیت برخوردار بوده است و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت مضاعف برخوردار است.

نظام ما نظامی مردمی است

امام جمعه نهبندان از ایجاد امیدواری برای دشمن بعد از فتنه 88 خبر داد و یادآور شد: ملت با حضور خود در راهپیمایی محکومیت فتنه 88 امید دشمن را به یأس تبدیل کرد.

خزاعی متذکر شد: در سال‌های اخیر که دشمن تشدید تحریم‌ها را در نظر گرفته است مردم باید با حضور پرشور در انتخابات ثابت کنند پشتیبان نظام هستند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی در انتخابات نمود پیدا می‌کند، اضافه کرد: نظام ما یک نظام مردمی است که خود مردم آن را به وجود آوردند پشتیبانی کردند و تداوم بخشیدند.

دشمنان حضور مردم در صحنه را رصد می‌کنند

امام جمعه نهبندان گفت: دشمنان حضور مردم در صحنه را رصد می‌کنند و آن را در شبکه‌های خود به نمایش در می‌آورند.

خزاعی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نوروز امسال مبنی بر اینکه رئیس جمهور منتخب باید نکات قوت رئیس جمهور قبلی را داشته باشد و نقاط ضعف او را نداشته باشد، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید از خود مردم باشد و مشکلات آنها را درک کند.

انتهای پیام/69010/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول