اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد

برگزاری انتخابات شوراها در 2 شهر و 92 روستای دهگلان

فرماندار دهگلان با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 26 فروردین‌ماه، از برگزاری انتخابات در 2 شهر و 92 روستای این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری انتخابات شوراها در 2 شهر و 92 روستای دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی صبح امروز در نشست با اعضای نظارت بر چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی روستا در 92 روستای تابعه شهرستان دهگلان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: بر اساس برنامه تنظیمی ستاد انتخابات، فرمانداری‌های سراسر کشور 21 فروردین‌ماه اقدام به انتشار آگهی ثبت‌نام از داوطلبان خواهند کرد.

رضائی ادامه داد: حرکت بر مدار اصول اخلاقی که در نهایت منجر به دستیابی به تمام نیکی‌ها و پرهیز از کج‌روی‌ها می‌شود جزو اولویت‌های اصلی برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم یادآور شد: با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری سالم انتخابات صورت گرفته است و قطعاً مردم همانند دوره‌های گذشته انتخابات مشارکت خوبی خواهند داشت.

فرماندار شهرستان دهگلان افزود: مردم بصیر و فهیم استان کردستان در انتخابات گذشته با حضور معنادار خود برگ زرینی بر افتخارات خود اضافه کردند و در این انتخابات نیز حضوری حماسی را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب به نمایش می‌گذارند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت بی‌طرفی تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، خطاب به ناظرین گفت: با ایجاد فضایی آرام و توأم با همدلی اهداف، اولویت‌های کاری و توانمندی‌های خود را برای مردم تبیین کنید تا بستری برای سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.

وی در پایان بر لزوم بسیج تمامی امکانات ادارات و سازمان‌های دولتی سطح شهرستان دهگلان برای برگزاری انتخاباتی در کمال صحت و امنیت در حوزه انتخابیه دهگلان تاکید کرد و افزود: مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است.

انتهای پیام/79013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول