اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

مسئولان سوادکوه برای برگزاری انتخابات آماده شوند

فرماندار سوادکوه با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور، گفت: همه مسئولان شهرستانی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور آماده شوند.

مسئولان سوادکوه برای برگزاری انتخابات آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای سوادکوه با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و اقتصادی خواستار نصب‌العین قرار دادن آن توسط مسئولان شد و گفت: مردم و مسئولان در اجرایی کردن خواسته‌های رهبری تلاش مضاعف کنند.

وی با تاکید بر این که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید به صورت تفکیک شده مورد توجه و اقدام جدی قرار گیرد، یادآور شد: برای اجرایی کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان سوادکوه، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را آبروی نظام توصیف کرد و یادآور شد: همه مسئولان شهرستانی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور آماده باشند که امانتداری از ویژگی‌های اصلی مدیران در اجرای انتخابات است.

وی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سوادکوه را مهم و ویژه توصیف کرد و یادآور شد: حرکات و رفتارهای مختلف می‌تواند تعابیر جداگانه و خاصی را ایجاد کند و صداقت باید در دستور کار قرار داشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه افزود: مردم و مسئولان به برگزاری انتخابات پرشور کمک کنند.

وی با بیان این که ارتقای امور مالیاتی شهرستان سوادکوه و وصول مالیات و توزیع آن بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به معنی بازگشت منافع برای مالیات‌دهندگان است، یادآور شد: باید با ترغیب همگان به کار و تولید بیشتر، نیاز کشور به نفت را کاهش دهیم و نیازهای کشور را از محل‌های دیگر تامین کنیم.

باقری با تاکید بر این که کار کردن در نظام اسلامی معامله با خداست، گفت: مسئولان در انجام وظیفه باید برای افزایش تولید، کاهش ریخت و پاش‌ها و افزایش میزان کار مفید اقدام کنند.

فرماندار سوادکوه، گفت: مسئولان راه و شهرسازی در تسریع چهار بانده شدن محور سوادکوه تلاش کنند.

وی به بحث افزایش یارانه‌ها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه ابتدا باید مبلغ افزایش یارانه‌ها تامین شود، یادآوری کرد: نباید با شعار افزایش یارانه‌ها در مردم ایجاد توقع کرد و باید به روشن کردن افکار مردم توجه داشت.

انتهای پیام/86015/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول