اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گراش:

شهرستان گراش آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار گراش از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز 24 خرداد ماه امسال خبر داد.

شهرستان گراش آماده برگزاری انتخابات است

حمیدرضا کریمی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش اظهار داشت: مردم می‌دانند که امسال دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم و یکی از دلایل نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، به‌نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به‌یقین همین بوده است.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان برگزار می‌شود که به یقین سازوکارهای ویژه خود را می‌طلبد.

کریمی‌فرد ابراز داشت: در فرمانداری شهرستان گراش ستاد انتخابات تشکیل شده و جلساتی را هم در سال 91 و هم در روزهای نخست سال 92 برگزار کرده‌ایم و تعداد شعب اخذ رای مشخص و موقعیت جغرافیایی آن‌ها نیز تعیین شده است.

فرماندار گراش ادامه داد: در حال حاضر کدهای مربوط به شعب اخذ رای از وزارت کشور اخذ، تعداد صندوق‌های مورد نیاز دریافت، تعداد تعرفه‌های لازم نیز تخمین زده و به استانداری اعلام شده است،

این مسئول ادامه داد: همچنین کارت هوشمندی که برای فرمانداران و بخشداران از سوی سازمان ثبت احوال صادر شده بود، اخذ و کارت‌خوان‌های مربوطه نیز دریافت شده است.

وی از برگزاری مانورهای موفق انتخاباتی در روزهای اخیر خبر داد و افزود: چند مانور انتخاباتی موفق تاکنون در فرمانداری گراش برگزار شده که آمادگی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را تا سطح بالایی افزایش داده است.

کریمی‌فرد با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، گفت: آمادگی لازم برای برگزاری این دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در شهرستان گراش وجود دارد و از مردم ولایتمدار این خطه دعوت می‌کنیم تا مانند گذشته با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، حماسه سیاسی که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است را محقق کنند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول