اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

اختصاص 550 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در ملایر

فرماندار ویژه ملایر از اختصاص 550 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در ملایر خبر داد.

اختصاص 550 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر  امروز در شورای آموزش و پرورش ملایر این نهاد را زیربنای سایر نهادها در کشور برشمرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش در رأس دیگر نهادها قرار دارد و همه افرادی که وارد جامعه می‌شوند در این نهاد مقدس تعلیم و تربیت پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر نقاط قوت این نهاد تقویت شود و با مدیرتی صحیح و برنامه‌ریزی شده در آموزش و پرورش قدم برداشته شود، بی‌شک بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

فرماندار ملایر با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: مدیریت این نهاد باید هوشمندانه باشد و نقاط ضعف و قوت در امور مختلف این نهاد بررسی شود تا از نظر کمی و کیفی با پشتیبانی دولت در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آن تلاشی مضاعف صورت گیرد.

آزادبخت، رسالت آموزش و پرورش را بسیار مهم برشمرد و افزود: باید با برنامه در چارچوب قانون حرکت کنیم و با داشتن اطلاعات کاربردی و کارشناسانه به جایگاه ویژه آموزش و پرورش توجه داشته و با توجه به نیازمندی‌ها اولویت‌بندی را انجام و از بودجه‌های تخصیص‌یافته در راستای رفع مشکلات نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات آموزش و پرورش ملایر در ایام نوروز به مبحث مهم انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: در انتخابات متعدد برگزار شده، آموزش پرورش به عنوان بازویی توانمند در برگزاری انتخابات عمل کرده و امیدواریم بتوانیم با توجه به ظرفیت‌‌ها آموزش و پرورش شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و موفق در خردادماه باشیم.

فرماندار ملایر از درنظر گرفته شدن 550 شعبه اخذ رأی در شهرستان ملایر برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خبر داد و ابراز داشت: با توجه به جمعیت شهرستان ملایر و دومین شهر بزرگ استان تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در ملایر اندیشیده شده و جلسات و برنامه‌ها تا برگزاری انتخابات ادامه دارد.

آزادبخت، خواستار همکاری سایر نهادها، بخشداری‌ها و اداره آموزش و پرورش برای برگزاری انتخاباتی شاداب با حضور حداکثری مردم شد و بیان داشت: در این راستا باید از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره به نقد منصفانه گفت: یکی از موارد و ظرفیت‌‌هایی که در برنامه‌ها و جلسات باید ایجاد شود، نقطه نظرات منتقدانه است و باید در این زمینه کار کنیم، چراکه رشد و پیشرفت در انتقادهای سازنده و درست است.

آزادبخت با اشاره به برخی مشکلات آموزش و پرورش ملایر از نظر اعتبارات تصریح کرد: سعی می‌کنیم با بررسی بودجه فرهنگی و بودجه‌های اختصاص یافته در آموزش و پرورش، برنامه‌ها را با توجه به نیازمندی‌های ضروری‌تر پیش ببریم.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با اشاره به عملکرد یک ماه گذشته آموزش و پرورش گفت: در این راستا شش مدرسه برای اسکان نوروزی خانواده‌های فرهنگی آماده شد و بیش از 2 هزار خانواده فرهنگی و همراهان غیرفرهنگی در این مدارس اسکان داده شدند.

حجت‌الله چهاردولی، برگزاری اعتکاف علمی برای دانش‌آموزان کنکوری در چهار دبیرستان ملایر، برگزاری اردوهای عملی، دفاعی 2 هزار و 637 دانش‌آموز سال دوم متوسطه با همکاری سپاه ملایر، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات روباتیک در دبیرستان فرزانگان و... را از برنامه‌های یک ماهه گذشته آموزش و پرورش ملایر برشمرد.

وی به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: در راستای گرامیداشت مقام معلمان از معلمان برتر و نمونه شهرستان تجلیل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر برگزاری نمایشگاه، مسابقه مقاله‌نویسی و کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و فرهنگیان متوفی، برگزاری عصر شعر، دیدار با امام جمعه ملایر، عیادت از بیماران فرهنگی و نواختن زنگ سپاس را از جمله برنامه‌های هفته معلم در ملایر برشمرد.

وی به مشکلات اردوگاه فجر ملایر اشاره کرد و ابراز کرد: با توجه به جمعیت دانش‌آموزی ملایر، این اردوگاه از کمترین امکانات برخوردار است و در این راستا نیاز به فضای تفریحی سوئیت و محوطه، سالن آمفی تئاتر و... است که در این راستا انتظار می‌رود، فرمانداری ملایر برای پیگیری مشکلات و اختصاص بودجه‌های فرهنگی به این اردوگاه همکاری لازم را انجام دهد.

چهاردولی، بازدید از مدارس روستاهای دورافتاده شهرستان، پیگیری اعتبارات بیشتر برای تجهیز و مکان مدرسه تیزهوشان ملایر با توجه به کمبود ظرفیت مکانی این مدارس، تجهیز هنرستان‌های ملایر به امکانات بیشتر و... را از اولویت‌های آموزش و پرورش ملایر در سال جاری برشمرد.

وی در پایان از آمادگی مدارس ملایر برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم، تمام امکانات را در مدارس برای برگزاری انتخابات آماده کنیم.

انتهای پیام/89013/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول