اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک عنوان کرد

مهیا بودن شرایط برای برگزاری انتخابات در سیریک

فرماندار سیریک گفت: شرایط و امکانات برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سطح شهرستان سیریک مهیاست.

مهیا بودن شرایط برای برگزاری انتخابات در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات یازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره‌ انتخابات شوراهای شهر و روستا  شهرستان سیریک اظهار داشت: همزمان بودن برگزاری دو  انتخابات  ریاست جمهوری و شوراها در یک روز  باعث شده  تا انتخابات آتی از حساسیت دوچندانی برخوردار باشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید هیچ انتخاباتی را دست کم گرفت، افزود: جایگاه شوراهای اسلامی به دلیل تأثیر و قدرت بسیار در عرصه تصمیم‌گیری در حوزه محلی روستا و شهری نتها پایین‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست بلکه به نحوی بالاتر و حساس‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان سیریک با بیان اینکه اهمیت سلامت انتخابات برای مجموعه وزارت کشور اهمیت و درجه ناموسی دارد، بیان داشت: هدف اصلی ما اجرای انتخابات با بهترین شکل بدون طرفداری از کاندیدایی خاص و تشویق مردم به حضوری حداکثری برای انتخاب شخصی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاهاست.

اسفندیاری با توجه با تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث برگزاری و اهمیت انتخابات در این برهه زمانی خواستار همکاری و تلاش مضاعف  همه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سیریک در بخش‌های تامین نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی منظم و پرشور شد.

فرماندار سیریک اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات در سه شهر و 74 روستای شهرستان سیریک در دو بخش مرکزی و بمانی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا 74 صندوق ثابت و سیار و انتخابات ریاست جمهوری 76 صندوق در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول