اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

حضور مردم در انتخابات دشمن را به یأس می‌کشاند

فرماندار جم گفت: مردم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور و با بصیرت خود بار دیگر باعث یأس دشمنان می‌شوند.

حضور مردم در انتخابات دشمن را به یأس می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: ولایتمداری و حرکت در مسیر تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری مسئولیتی است که تمامی مسئولان بر عهده دارند و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار شهرستان جم ادامه داد: همه مسئولان باید تمام توان و پتانسیلی که در اختیار دارند را برای خدمت‌ صادقانه و خالصانه به مردم به‌ کار گیرند و رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم را مهم‌ترین ماموریت و اولویت کاری خود قرار دهند.

زارع بیان کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب سبب توسعه میهن اسلامی در تمامی ابعاد و زوایا می‌شود، تمامی مسئولان اجرایی باید با همدلی و تعامل در اجرای منویات ایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره برای ضربه به نظام اسلامی در تلاش بوده‌اند، اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام سلطه در طول 34 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام اسلامی درصدد ایجاد شکاف و رخنه بین مردم و مسئولان نظام و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

این مسئول افزود: در تمامی مراحل با هوشیاری مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی و بصیرت‌بخشی رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است.

فرماندار جم با تاکید بر آنکه حضور گسترده مردم در انتخابات یأس دشمنان را به‌دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: مردم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور و با بصیرت خود بار دیگر باعث یأس دشمنان می‌شوند.

امام جمعه جم نیز گفت: خدمت به مردم و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید سرلوحه کارهای مسئولان و مدیران اجرایی باشد و ایشان باید تمامی توان و پتانسیلی را که در اختیار دارند در این زمینه به‌کار گیرند.

حجت‌الاسلام محمد گنجی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، تصریح کرد: امت مسلمان ایران اسلامی با حضور خود در صحنه‌های سرنوشت‌ساز سیاسی و اقتصادی می‌توانند دشمنان را به زانو درآورند.

وی افزود: شناسایی مشکلات و کمبودها و تلاش در راستای رفع آنها یکی از وظایفی است که مسئولان باید به‌دقت مورد توجه قرار دهند و از امکانات خود در این راستا بهره‌ ببرند.

گنجی عنوان کرد: همدلی، وحدت و تعامل مسئولان یکی از اولویت‌های مهمی است که در شرایط فعلی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و این امر می‌تواند در رفع مشکلات مردم مؤثر باشد.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول