اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

مردم امسال باشکوه‌تر از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند

فرماندار قاینات گفت: بر خلاف توطئه‌های داخلی و خارجی، مردم امسال باشکوه‌تر از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

مردم امسال باشکوه‌تر از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند

حسین شرافتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند دلیل حضور مردم در انتخابات سال‌های گذشته را حمایت از نظام، مملکت و رهبری دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال وقتی به حماسه سیاسی اشاره کردند مهم‌ترین رخداد امسال را انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با نقشه‌های خود در پی این هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، ادامه داد: در این شرایط مردم باید حضور حماسی در انتخابات داشته باشند.

دشمن حرکت‌های غیرواقعی دارد

فرماندار قاینات تصریح کرد: ما باید امسال با وجود پیشرفت‌های به دست آمده و پیشنهادهایی که در 1+5 اعلام شده، بی‌نظیرترین انتخابات را داشته باشیم.

شرافتی با اشاره به حرکت‌های پنهانی، دوگانه و یا غیرواقعی دشمن ابراز داشت: این دسیسه‌های دشمن هیچ تاثیری در سرنوشت کشور ندارد.

وی ویژگی‌های رئیس‌جمهور را ولایت‌مداری و مردمی بودن عنوان کرد و یادآور شد: رئیس‌جمهور باید شاخصه‌هایی را داشته باشد که ولایت فقیه و رهبری از او انتظار دارد.

فرماندار قاینات افزود: وحدت،‌انسجام و اطاعت‌پذیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب مردم است.

شرافتی با بیان اینکه هر جا دشمن حضور پیدا می‌کند مردم عصبانی شده و برخلاف دشمن وارد عمل می‌شوند، متذکر شد: برخلاف توطئه‌های داخلی و خارجی، مردم امسال هر چه باشکوه‌تر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای انتخابی باید اخلاق انتخاباتی داشته باشد، اضافه کرد: دشمن می‌خواهد ویژگی‌‌های شوم خود را در بین مردم پررنگ کند و آنها را از حضور در صحنه دور کند.

فرماندار قاینات صداقت در کار و ولایت‌مداری را رمز موفقیت رئیس‌جمهور دانست و خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور باید مواظب و مراقب توطئه‌های دشمن به ویژه آمریکا باشد و با درایت حرکت کند.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول