اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

تعداد صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: تعداد صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری در کشور مشخص شده و اطلاعات آن در دست وزارت کشور است.

تعداد صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا میر‌شمسی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران درباره میزان آمادگی هیئت‌های نظارت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور اظهار کرد: وزارت کشور پیشنهاداتی را برای اجرا در انتخابات داشت که سعی شد با نگاه همکاری مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات وزارت کشور تا جایی که بتواند به برگزاری انتخابات سالم کمک کند تایید شده و در انتخابات به‌کارگیری می‌شود.

میر‌شمسی درباره تعداد ناظرانی که در انتخابات همکاری می‌کنند، گفت: تعداد ناظران در انتخابات بستگی به تعداد صندوق‌های رای دارد.

این مسئول با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در کشور تصریح کرد: بخشی از صندوق‌های سیار ما در شهر‌ها ثابت می‌شود که این امر به افزایش حجم ناظران انتخاباتی کمک می‌کند.

جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان ادامه داد: به ازای هر صندوق حدود چهار ناظر انتخاب می‌شوند و مناطق دور‌افتاده نیز شرایط خاص خود را دارند.

وی درباره تعداد صندوق‌های جمع‌آوری آرا تصریح کرد: تعداد صندوق‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در کشور مشخص شده است ولی تعداد آن باید با توجه به مسئولیت وزارت کشور در این حوزه از طریق این نهاد اعلام شود.

میرشمسی تعداد صندوق‌های ریاست جمهوری در کشور را حدود 45 هزار عدد در سال‌های گذشته اعلام کرد و افزود: در انتخابات این دوره، تعداد صندوق‌های جمع‌آوری آرا افزایش می‌یابد.

این مسئول زمان آغاز ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری در کشور را 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام و اظهار امیدواری کرد؛ کسانی برای ثبت‌نام ریاست جمهوری اقدام کنند که در قد و قواره ریاست جمهوری بوده و احساس تکلیف کنند.

انتهای پیام/86004/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول