اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن حضور در انتخابات است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: دشمن از ماه‌ها قبل درصدد کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است که حضور جوانان در این رویداد مهم سیاسی به ویژه دانش‌آموزان امری ضروری است.

دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن حضور در انتخابات است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده مدیران مدارس باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند و در بین دانش‌آموزان بصیرت‌افزایی داشته باشند.

وی گفت: دشمن از ماه‌ها قبل درصدد کم رنگ جلوه دادن حضور مردمی در انتخابات است که حضور جوانان در این رویداد مهم سیاسی به ویژه دانش‌آموزان امری ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش بهار اضافه کرد: برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری امتحانات پایانی صورت گرفته و بدون هیچ مشکلی  امتحانات را برگزار می‌کنیم.

در ادامه فرماندار بهار گفت: مدیران مدارس و معلمان سفیران تعلیم و تربیت هستند و آموزش و پرورش نقش مؤثری در تعلیم و تربیت دارد.

نصرت‌الله گلکارزاده افزود: تربیت باید از تعلیم جلوتر باشد و با تربیت اسلامی و پرورش عبد صالح کشور به رشد و توسعه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی بسر می‌بریم و در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی باید حماسی وارد شد.

فرماندار بهار گفت: انتخابات عرصه مهمی است که حضور پرشور مردمی را می‌طلبد که در این میان مدیران در سطح مدارس نقش مؤثری دارند و باید بی‌طرفانه وارد شوند و دانش‌آموزان را به حضور حداکثری تشویق کنند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول