اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مردم در انتخابات حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشند

استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات امسال، نقطه اوج تحقق حماسه سیاسی خواهد بود و قطعا بار دیگر ایرانیان با حضور گرم خود، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی می‌آفرینند.

مردم در انتخابات حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد در نشست با فرمانداران استان ضمن گرامی‌داشت بیستم فروردین ماه، روز ملی انرژی هسته‌ای، افزود: از خداوند متعال سپاسگزاریم که دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی روزبه‌روز گسترش پیدا می‌کند و قله‌های رشد و بالندگی توسط جوانان این مرز و بوم فتح می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری، دمیاد با اشاره به نام‌گذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندی کامل، سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند، لذا وظیفه ما مسؤلان، ایجاد بسترهای مناسب برای اجرایی کردن فرمایش معظم‌له در تمامی زمینه‌هاست.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در سال‌جاری با توجه به اینکه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، ما نیز باید در راستای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنیم تا شور و نشاط سیاسی مردم ایران در سراسر کشور محقق شود، هر چند که بعضی‌ها چشم خود را از واقعیت‌های جامعه ایران بسته‌اند و کارشان تنها ایجاد تبلیغات منفی علیه این نظام مقدس است.

وی تاکید کرد: شک نداریم که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امسال، نقطه اوج تحقق حماسه سیاسی خواهد بود و قطعا بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی با حضور گرم خود، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی می‌آفرینند.

دمیاد ایجاد شور و نشاط و شعور انتخاباتی در جامعه را از وظایف اصلی مسؤلان عنوان کرد و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات باید ضمن رصد کردن و پی‌گیری مسائل مختلف، با دقت و اهتمام ویژه نسبت به برگزاری انتخابات مطلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

وی استقلال، آزادی و انسجام ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان دانست.

دمیاد گفت: ما مسؤلان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه داریم که کارکردهای مثبت و درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به‌منظور ایجاد امید و نشاط در جامعه تشریح و تبیین کنیم. 

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول