اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 1

جمشیدی: موضوع امنیت انتخابات برای نظام و کشور حیثیتی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: موضوع امنیت انتخابات امر مهمی برای نظام، کشور و یک مسأله حیثیتی به شمار می‌رود.

جمشیدی: موضوع امنیت انتخابات برای نظام و کشور حیثیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه کمیته امنیت انتخابات استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغازین روزهای سال 92 در مشهد مقدس اظهار داشت: اولتیماتوم جدی مقام معظم رهبری در خصوص اقدام موشکی ایران بر شهرهای تل آویو و حیفا، در صورت هرگونه شیطنت نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران و تأسیسات اتمی ما، دشمن را بیش از هر زمانی سر جایش نشانده است.

وی تصریح کرد: هنوز هم پس از گذشت نزدیک به 20 روز از بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی، رسانه‌های بیگانه به بازتاب آن می‌پردازند و این نشان می‌دهد که دشمن این اولتیماتوم رهبری را کاملا جدی گرفته و حواسشان به رفتار و عملکردشان در قبال ایران اسلامی جمع‌تر از گذشته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اگر بناست تا دشمن سر عقل بیاید، باید به سمت و سویی پیش برود که تنها با نگاه دیپلماسی به حل سوءتفاهم‌های نشأت گرفته از توهّم بی‌اساسشان، نسبت به مسأله هسته‌ای ایران اسلامی بپردازد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اینکه تنها چند کشور خود را تعیین کننده در امور بین‌الملل بدانند و برای سایر کشورها و ملل تعیین تکلیف کنند، نظام بین‌الملل را به نظامی ظالمانه تبدیل ساخته است که در آن حقوق اساسی، آزادی و حق انتخاب ملت‌ها در آن سلب و نادیده گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی بسیار جامع و دربرگیرنده همه ابعاد کشور و نظام بین‌الملل بود تأکید کرد: یقین بدانید چنانچه هر کدام از ما در روند مدیریتی و ساز و کار خدمتی خود به بیانات رهبر معظم انقلاب با آن محورهای مورد اشاره ایشان عمل کنیم، با هیچ مشکلی مواجه نخواهیم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب با استراتژی مقاومت بسیار آشکار و روشن است و این تنها راه کارساز، راه‌گشا و اثربخشی است که ما با همین تدبیر نظام جمهوری اسلامی را مدیریت می‌کنیم و با نظام بین‌الملل مواجه می‌شویم.

این مسئول بیان داشت: رصد فضای بین‌المللی نشان می‌دهد که دشمن با تمام قوا و قدرت خود در میدان دشمنی حاضر است و در انتخابات آتی به دنبال این است تا دشمنی خود را تا روز 24 خرداد که روز اخذ رای است، به نهایت درجه برساند.

وی افزود: در فتنه 88 دشمنان با این طرح پیش رفتند که پس از اخذ رأی و شمارش آرا فتنه خود را آغاز کرده و پیش ببرند، اما در انتخابات پیش رو تحلیل آنها این است که روند اقداماتی که از گذشته آغاز کرده‌اند را پیش برده و تا روز 24 خرداد به اوج خود برسانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اضافه کرد: ما خودمان را در مقابل دشمنانی می‌بینیم که نه به قراردادهای بین‌المللی پایبند است و نه به اخلاقیات و شرافت انسانی، پس از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا با اجرای هر توطئه، طرح و نقشه‌ای تا روز انتخابات بتوانند به هر نحوی مشکل‌آفرین شوند.

این مسئول متذکر شد: از این رو موضوع امنیت انتخابات موضوع مهمی است که برای نظام و کشور یک مسأله حیثیتی به شمار می‌رود و از طرفی برای استان هم یک موضوع ضرورتی و بسیار با اهمیت است که نیاز به تدابیر مدیریتی و اشراف کامل اطلاعاتی آن هم به صورت لحظه ای داشته و همچنین اتخاذ تدابیر متناسب با موضوعات و چالش‌های امنیتی را دارد.

جمشیدی در پایان تأکید کرد: جمع‌آوری اخبار و اطلاعات از تحولات داخلی و خارجی به صورت آنلاین و لحظه‌ای و تحلیل این اخبار باید در دستور کار کمیته امنیت انتخابات استان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/2307/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول