اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

شهید آوینی با ژرف‌نگری ارزش‏های دفاع مقدس را تصویر کرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: شهید آوینی با ژرف‎نگری خود ارزش‏های دفاع مقدس و درخشش رزمندگان را در قالب هنر به تصویر کشید.

شهید آوینی با ژرف‌نگری ارزش‏های دفاع مقدس را تصویر کرد

روح‏الله صمدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هنر و هنرپروری از ویژگی‏های مکتب اسلام است.

وی با اشاره به اینکه اگر به کتاب مقدس قرآن و زندگی ائمه اطهار و بزرگان دینی توجه شود مهارت هنری ژرف و عمیقی در آنها مشاهده می‏شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان جمهوری اسلامی ایران نیز همچون شهید آوینی باید بینش و تفکر اسلامی داشته باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هنرمندان باید همچون شهید آوینی زمان‏شناس بوده و موقعیت و مکان را بشناسند، تصریح کرد: هنرمند باید نیازهای جامعه‏ای که در آن زندگی می‏کند را بشناسد.

*شهید آوینی زمان‌شناس بود

وی با تاکید بر اینکه شهید آوینی تشخیص بسیار صحیحی از شرایط و وضعیت جامعه داشته است، اضافه کرد: وی تشخیص می‌داد که چه چیز ارزشمندی را باید برجسته و چه پیامی را با هنر آمیخته و به دیگران القا کند.

صمدی با اشاره به اینکه دین اسلام سرشار از زیبایی‏ها و شگفتی‎های فرهنگی است، یادآور شد: هنرمندان امروز باید این زیبایی‏ها را برجسته کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید شگفتی‏های دین اسلام را با توجه به موقعیت زمانی و نیازهای جامعه به ویژه نیازهای نسل جوان در قالب هنری ارائه دهند، ادامه داد: باید ظرافت‏های هنری درک و مفهوم هنر شناخته شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تبیین رشاد‎ت‏های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس یکی از هنرهای بزرگ شهید آوینی بوده است، افزود: اگر درخشش رزمندگان در این دوران نبود امروز موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز فرق داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت شریف ایران به دلیل فداکاری‏های شهدا و رزمندگان با سربلندی زندگی می‏کنند، ادامه داد: هنرمندان باید این پیام‏ها را در قالب هنری انتقال دهند.

انتهای پیام/73006/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول