اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

حضور بی‌نظیر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی‌ در جشنواره‌های کشوری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان این استان اکنون حضوری بی‌نظیر در جشنواره‌های مختلف کشوری دارند.

حضور بی‌نظیر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی‌ در جشنواره‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر سه‌شنبه اجلاسیه روز هنر انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، رؤسای اداره‌های ارشاد شهرستان‌ها و اعضای 11 کارگروه مختلف هنری در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان برگزار شد.

امین کمالوندی در این اجلاسیه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: بعد از گذشت 20 سال هر ساله روز هنر انقلاب اسلامی را به یاد سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گرامی می‌داریم و این روز فرصت مناسبی است تا از هنرمندان و فعالان برتر هنری تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته و با همکاری کارکنان و کارشناسان این اداره‌کل اقدامات لازم به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه صورت گرفته تا کارشناسان و اعضای کارگروه‌های مختلف نظرات خود را ارائه دهند.

حضور بی‌نظیر کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در جشنواره‌های کشوری/به اوج رساندن هنر کهگیلویه و بویراحمد با اتحاد و همدلی

وی حضور هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های مختلف را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: هنرمندان این استان تاکنون افتخارات زیادی در زمینه‌های مختلف کسب کرده‌اند که می‌توان به راه‌یابی فیلم سینمایی بلند به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

کمالوندی وجود چنین برنامه‌هایی در حوزه هنر کهگیلویه و بویراحمد را نشان از به اوج رسیدن هنر این استان بیان کرد و گفت: این استان در مسیر پیشرفت و پویایی حرکت می‌کند از این رو با اتحاد و همدلی می‌توان هنر این استان را به جلو سوق داد و به نقطه اوج رسانید.

این مسئول یادآور شد: با تاسی از هنرمندان انقلاب اسلامی و تفکرات بنیادی انقلاب می‌توانیم تحرک خاصی در زمینه‌های مختلف هنر در جامعه ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیمه هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران و فعالان قرآنی را از خدمات مهم این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: ارشاد اسلامی استان با اطلاع‌رسانی کامل از طریق سیمای استانی و نصب بنرها در محافل عمومی در این زمینه کرده که با این وجود تاکنون استقبال مناسبی از آن صورت نگرفته است.

رقم 300 بیمه شده در کهگیلویه و بویراحمد ظلم است

کمالوندی در ادامه تعداد بیمه شدگان در سطح استان را 300 نفر بیان کرد و یادآور شد: رقم بیمه شده برای این استان ظلم بزرگی است از این‌رو از همه رؤسای اداره‌های ارشاد در سطح شهرستان‌ها و اعضای کارگروه‌ها تقاضا داریم اطلاع‌رسانی لازم به جامعه هدف داده شود تا از مزایای این مهم استفاده لازم صورت پذیرد.

این مسئول اشاره‌ای به درجه‌بندی هنر کرد و گفت: لوح تقدیرهای ارائه شده درجه هنری محسوب می‌شود که شامل درجه‌بندی از 1 تا 5 بوده و برخی از آن‌ها نیز حکم مدرک دانشگاهی را دارد.

انتهای پیام/82011/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول